tromaktiko: Εγώ προτείνω μηδενικό φάρμακο ή placebo για πρώτου στάδιου καρκινοπαθείς, κ. Υπουργέ

Τρίτη 6 Μαΐου 2014

Εγώ προτείνω μηδενικό φάρμακο ή placebo για πρώτου στάδιου καρκινοπαθείς, κ. Υπουργέ



Γράφει η Αθα Λαζαρη
Κυριε Χατζηδακη, συμφωνειτε με τη διευθετηση του χρεους; Μονο που ξερετε το παιδι μου... δεν παει καλα γιατι η μαμα του δεν μπορεσε να φτιαξει φροντιστηριο Αγγλικων ωστε να του εξασφαλιζει τα προς το ζην. Δεν μπορεσε να παρει εκεινη τη βοηθεια που δινατε για γυναικες και επιχειρηματικοτητα. Φανταζομαι το ποσο των 20,000 θα ηταν αφανταστα μεγαλο για μενα ή ισως δεν ειχα τα προσοντα ή ισως δεν πληρουσα τα φορολογικα ή αλλα κριτηρια. Παντως ολοι οι λογιστες και οι δικηγοροι και η Πολεοδομια Αγ. Παρασεκυης μου ειπαν πως δεν ειχα πιθανοτητες. Αλλα που να ξερετε τωρα εσεις τι λεει ο καθε λογιστης που δεν ειναι μεσα στο συστημα, ο καθε δικηγορος που δεν ειναι μεσα στο συστημα, ο καθε μηχανικος της καθε Πολεοδομιας που δεν θα βολευοταν απο μενα αφου δεν δινω φακελακι, ο καθε δημαρχος γιατι δεν ειμαι στο κομμα ή εστω γνωστη καποιου γνωστου; 

Συμφωνειτε οτι η διευθετηση του χρεους θα περασει απο την προταση μου προς τους Υπουργους Παιδειας, Υγειας και Οικονομικων;

Θα πρεπει, βεβεια, πρωτα να ρωτησετε τον κ. Χριστοδουλου για την ψυχικη μου ΔΙΑ-ΥΓΕΙΑ εκτος κι αν εχετε ηδη βγαλει συμπερασμα και δεν το θεωρειτε απαραιτητο.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!