tromaktiko: Η Ελεωνόρα Ζουγανέλη «δυνατά» στη Σπάρτη...

Τετάρτη 13 Αυγούστου 2014

Η Ελεωνόρα Ζουγανέλη «δυνατά» στη Σπάρτη...



Καλοκαίρι 2014: «Η δύναμή σου, δύναμή μου…» Γιατί αυτός ο τίτλος στην θερινή περιοδεία της Ελεωνόρας Ζουγανέλη ανά την Ελλάδα;

Μα φυσικά, διότι «αυτό το χειμώνα εισέπραξα πάρα πολύ αγάπη και αποδοχή», έχει πει στο TheTOC.gr η Ελεωνόρα Ζουγανέλη. «Και εγώ η ίδια, και το πρόγραμμα που παρουσίασα και τα τραγούδια που είπα ένιωσα ότι "άγγιξαν" πάρα πολύ κόσμο.



Οπότε πίστεψα πόσο μεγάλη δύναμη μπορεί να δώσει ο ένας στον άλλο _ και το πισυεύω ακόμα. Επιπλέον, αυτοί οι σταθμοί μου μ' έκαναν να καταλάβω ότι έχω ανάγκη να ανταποδώσω ότι εισέπραξα και να βρεθώ σε όσα περσσότερα μέρη μπορώ μ' ένα πρόγραμμα που, αν μη τι άλλο, το κοινό θα νιώσει ότι δεν πήγε χαμένος ούτε ο χρόνος του ούτε τα χρήματα για το εισιτήριό του....»

    «Η δύναμή σου δύναμή μου», λοιπόν, σε μια ... δυνατή συναυλία την Τετάρτη 13 Αυγούστου στο Σαϊνοπούλειο Αμφιθέατρο Σπάρτης (ώρα έναρξης 9.15 μ.μ.). Η ερμηνεύτρια πλαισιώνεται από τους μουσικούς: Ευριπίδης Ζεμενίδης: κιθάρα, Νίκος Πασσαλίδης: έγχορδα, Γιώργος Θεοδωρόπουλος: πλήκτρα, Παρασκευάς Κίτσος: μπάσο, Γιάννης Αγγελόπουλος: τύμπανα. Οι ενορχηστρώσεις είναι του Ευριπίδη Ζεμενίδη, ο χειρισμός φωτισμού του Βασίλη Καραμούζη και ο σχεδιασμός ήχου των Νίκου Παππά, Αργύρη Λιανού.

Info - προπώληση: www.viva.gr - Σαινοπούλειο (Σπάρτη) – Φωτογρ. οίκος Γεωργιάδη (Σπάρτη) - Βιβλιοπωλείο Γεώργιος Χασανακος (Γύθειο) - Τράπεζα Πειραιώς (Σκάλα) - Φαρμακείο Μοσχοβάκου (Μολάοι) - Φαρμακείο Γ.Γκουβούση-Φουντουλάκη (Μονεμβασιά)

πηγή
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!