Πλέον, είναι μία από τις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις της αγοράς για όσους δεν βαρέθηκαν να τιθασεύουν ένα γυαλισμένο αυτοκίνητο με οδηγοκεντρικό προσανατολισμό και να μετράνε τα όριά τους με τους νόμους της φύσης.
Η εικόνα του μοντέλου, που θα παίξει καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση του όγκου των πωλήσεων της μάρκας με σήμα την έλικα του αεροπλάνου, είναι αρκούντως ανανεωμένη και, με βάση τα γερμανικά στάνταρ, θα μπορούσε να εκφράζει και τη νέα γενιά.
Ομως, το σημείο που κεντρίζει το ενδιαφέρον των υποψήφιων αγοραστών είναι η επιτυχημένη προσπάθεια της δημοφιλούς μάρκας να περιορίσει το ετήσιο κόστος χρήσης.
Η τοποθέτηση του τρικύλινδρου πετρελαιοκινητήρα 1.500 κ.εκ. με το τεχνολογικό πακέτο Efficient Dynamics, απόδοσης 116 ίππων, εξασφαλίζει πολλά πλεονεκτήματα. Κατ’ αρχάς, μειώνει τη φορολογική επιβάρυνση. Μειωμένα είναι και τα έξοδα συντήρησης, λόγω των χαρακτηριστικών και των απαιτήσεων των μονάδων ντίζελ καθώς και της ποιότητας των υλικών που χρησιμοποιεί η εταιρεία.
Ως αυθεντικός εκπρόσωπος της τελευταίας γενιάς των συνόλων εσωτερικής καύσης ντίζελ, υπόσχεται πολλές δεκάδες χιλιάδες απροβλημάτιστα χιλιόμετρα. Λειτουργεί καλύτερα σε χαμηλό εύρος στροφών, απολαμβάνει την προστασία της πανταχού παρούσας υψηλής ροπής και την ώρα του ανεφοδιασμού δεν «πονάει» η πιστωτική κάρτα. Η ροπή των 27,2 χλγμ. έρχεται χαμηλά από τις 1.750 σ.α.λ. και η εργοστασιακή μέση κατανάλωση είναι μόλις 3,4 λίτρα/100 χλμ.
Επίσης, λόγω της σύγχρονης τεχνολογικής του υποδομής, περιορίζει την επιβάρυνση στο περιβάλλον.
Οι εκπομπές CO2 είναι μόλις 89 γρ./χλμ. Αυτό το ατού έχει μία ακόμη διάσταση για στη χώρα μας: απαλλάσσει το αυτοκίνητο -το οποίο έχει καταγράψει σχεδόν δύο εκατομμύρια πωλήσεις σε όλο τον κόσμο- από τα άδικα τέλη κυκλοφορίας.