tromaktiko: Βρετανίδα υπνοβατεί και καταναλώνει 2.500 θερμίδες κάθε βράδυ...

Δευτέρα 27 Ιουλίου 2015

Βρετανίδα υπνοβατεί και καταναλώνει 2.500 θερμίδες κάθε βράδυ...



Αυστηρή δίαιτα ξεκινά κάθε πρωί μία 55χρονη από τη Βρετανία, αλλά κάθε βράδυ τη σπάει, καθώς...
καταναλώνει 2.500 θερμίδες, κάνοντας επιδρομή σε ψυγείο και ντουλάπια, την ώρα που κοιμάται.

Η Λέσλι Κιούζακ δεν μπορεί να ελέγξει τι τρώει, την ώρα που υπνοβατεί. Το μόνο που βλέπει το πρωί που ξυπνάει είναι διάφορα υπολείμματα από σούπες μέσα σε μπολ και πιάτα, ανοιγμένα πακέτα και κονσέρβες.

«Έχω βάλει ακόμη και συναγερμό στις πόρτες, ελπίζοντας ότι θα με ξυπνήσει. Αλλά ούτε αυτό δουλεύει» λέει η 55χρονη.

«Προσπαθώ να χάσω βάρος, αλλά είναι αδύνατο. Κάνω δίαιτα την ημέρα, αλλά το βράδυ τη σπάω» προσθέτει.

Η Κιούζακ πιστεύει ότι πάσχει εδώ και χρόνια από μία διατροφική διαταραχή που σχετίζεται με τον ύπνο.

Κάθε βράδυ πηγαίνει για ύπνο και ποτέ δεν ξέρει τι θα βρει γύρω της όταν ξυπνήσει. «Έχω φάει ένα ολόκληρο μπολ με φρούτα μέσα σε ένα βράδυ. Μια άλλη φορά βρήκα μία φέτα κέικ αλειμμένη με βούτυρο που την είχα χρησιμοποιήσει για να κάνω σάντουιτς με τυρί».

«Από τα χειρότερα πράγματα που έχω φάει είναι πλαστικό χρώμα, βαζελίνη, σιρόπι για το βήχα, ωμές πατάτες και απορρυπαντικό. Μόνο την ώρα που έφαγα χρώμα ξύπνησα και θυμάμαι τον εαυτό μου να πιάνω το στόμα μου αηδιασμένη».
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!