Το έχουμε βιώσει ως υπάλληλοι, αλλά και ως πελάτες που σίγουρα έχουμε κάνει κάποιο από τα παρακάτω λάθη.
Διαβάστε παρακάτω ποια είναι τα 7 συνηθέστερα λάθη που κάνουν οι πελάτες και εξοργίζουν τους υπαλλήλους, σύμφωνα με στελέχη εστιατορίων:
1. Αγνοούν τις κρατήσεις. Όταν γίνεται κράτηση και το μαγαζί σου λέει ότι θα πρέπει κάποιος να ανοίξει το τραπέζι την τάδε ώρα, αν φτάσεις πιο μετά το πιο πιθανό είναι να μην βρεις το τραπέζι. Υπάρχουν κι αυτοί που ακυρώνουν την κράτηση τελευταία στιγμή και ο μετρ έχει ήδη διώξει 4-5 παρέες που έψαχναν να κάτσουν.
2. Έχουν καβούρια στις τσέπες. Το να μην θες να διαθέσεις τόσα πολλά λεφτά για ένα πιάτο που περιλαμβάνει δυο μπουκιές από φαγητό που απλά το έχουν στήσει ωραία είναι δικαίωμα σου. Αλλά το να κάνεις κράτηση σε ακριβό εστιατόριο και να προσπαθείς να την βγάλεις λιτά είναι κάτι που σίγουρα εκνευρίζει τον ιδιοκτήτη. Η πιθανότητα να κάνεις την κουζίνα σου φίλε μου λίγο πιο προσιτή δεν παίζει εεε;
3. Δεν σέβονται το χώρο και τους άλλους πελάτες. Το εστιατόριο είναι σαν μια σάλα δείπνου στο σπίτι κάποιου. Εκεί δεν θα έκανες καραγκιοζιλίκια, δεν θα φώναζες, δεν θα γελούσες δυνατά σαν κότα και πολλά άλλα. Εδώ γιατί το κάνεις; Πολλώ δε όταν τα τραπέζια είναι τόσο κοντά μεταξύ τους.
4. Είναι κακοί και ξεψειρίζουν το φαγητό τους. Φέρεσαι με αγένεια στον σερβιτόρο, είσαι αλαζονικός, θεωρείς ότι είναι υποχρεωμένος να κάνει το χαλάκι για τα πόδια σου και είσαι η επιτομή της αγένειας.
5. Δεν εμπιστεύονται τη γνώμη των ειδικών. Όταν ζητάς από τον σερβιτόρο να σου προτείνει ένα μπουκάλι κρασί ή ένα από τα πιάτα και τελικά τον γράφεις και επιλέγεις κάτι άλλο, τότε γιατί του ζητάς τη γνώμη του;
6. Δεν αφήνουν φιλοδώρημα. Προφανώς αυτό είναι κάτι που εκνευρίζει αφάνταστα τον σερβιτόρο ιδίως όταν έχουν ανεχτεί όλα τα τερτίπια του πελάτη και φροντίζουν να ανανεώνουν συνεχώς το νερό ή εν πάσει περιπτώσει να τους εξυπηρετούν πιο άμεσα από τους άλλους. Αν δεν ισχύουν βέβαια όλα αυτά δεν βρίσκουμε το λόγο να πάρει πουρμπουάρ ο σερβιτόρος, δεδομένου ότι πληρώνεται κανονικά για να κάνει αυτή τη δουλειά.
7. Κράζουν σε σχετικές ιστοσελίδες με κριτική εστιατορίων το μαγαζί που επισκέφθηκαν. Στο διαδίκτυο να το να πεις κακό λόγο για κάποιον είναι τόσο μα τόσο απλό. Να τον διαφημίσεις ή να τον δυσφημήσεις. Αν όντως ο πελάτης είχε προβλήματα με την εξυπηρέτηση, τον σερβιτόρο ή με το φαγητό τότε καλά κάνει και το γράφει για να έχουν οι μελλοντικοί πελάτες υπ΄όψιν τους τα μειονεκτήματα.