tromaktiko: Θα κλείσουν οι μισές επιχειρήσεις με ΦΠΑ σε μη τυπική ιδιωτική εκπαίδευση

Δευτέρα 31 Αυγούστου 2015

Θα κλείσουν οι μισές επιχειρήσεις με ΦΠΑ σε μη τυπική ιδιωτική εκπαίδευση



Ανοιχτή επιστολή προς τον υπουργό για τις επιπτώσεις της επιβολής ΦΠΑ σε μη τυπική ιδιωτική εκπαίδευση...
αποστέλλει η Πανελλήνια Ένωση Εργαστηρίων Ελευθέρων Σπουδών.

Ακολουθεί η επιστολή με την τεκμηρίωση για τις ζημιές που θα επιφέρει η επιβολή ΦΠΑ:

"Μεγάλη αντίδραση προκλήθηκε με τον νόμο για την επιβολή  ΦΠΑ σε κάθε είδους ιδιωτική εκπαίδευση.

Αυτό δίνει μια ελπίδα για το μέλλον του  Έλληνα, διότι απέδειξε για άλλη μια φορά πως δεν αφήνει να του πειράξουν αυτά που θεωρεί ιερά.

Και η ιδιωτική εκπαίδευση είναι ιερή! Ισως πιό πολύ και από τη δημόσια, γιατί εκεί θα πάει θέλει, δεν θέλει, θα υποστεί το πιάτο που του σερβίρεται, θα  υποστεί τα λάθη και τις συνέπειες, κακών προγραμματισμών και  προσδοκιών για επαγγελματισμό, την ιδρυματοποιήση  που τον  οδοστρώνει και τις χαμένες ελπίδες. Στην ιδιωτική  αντίθετα πηγαίνει ελεύθερα και προσφέρει χρήμα και χρόνο από επιλογή του!

Ο Έλληνας από τον Πλάτωνα έχει βρει τον τρόπο να γίνεται άνθρωπος  με κεφαλαίο Α.
Έχει βρει τον τρόπο να  είναι ελεύθερος.
Έχει βρει τον τρόπο να  προοδεύει ακόμα και μέσα από ένα ιδρυματοποιημένο, μελαγχολικό  περιβάλλον.
Έχει βρει τον τρόπο  να προσθέτει αξία ,και να γίνεται αυτός που όταν φεύγει από την Ελλάδα , δεν πάει πιά σαν κοινός πρόσφυγας ή ,μετανάστης , αλλά σαν   περιζήτητος εξειδικευμένος ,επιστήμονας , τεχνολόγος, καλλιτέχνης, σε όλες τις χώρες.

Όλα αυτά τα έχτισε με την Προστιθέμενη Αξία που του έδωσε  όλο αυτό το ελεύθερο περιβάλλον της μη τυπικής και της ελεύθερης εκπαίδευσης, άλλοτε ολοκληρωτικά, και άλλοτε συμπληρωματικά στην δημόσια.

Αυτή είναι η Προστιθέμενη Αξία της οποίας  πρέπει  να βρούμε το ισοδύναμο που χάνεται. Οι γλώσσες , η μουσική, οι δεξιότητες που έμαθε, τα σπορ που τον  έκαναν υγιή στο σώμα, οι δραστηριίοτητες που τον έκαναν υγιή στην ψυχή!
Αυτά τα ισοδύναμα που στην δραματική συγκυρία κινδυνεύει να χάσει,  τον πονάνε πιο πολύ και από  το ψωμί  που χάνει, γιατί ό Ελλήνας έχει βιωμένο στο κύτταρο του την αξία της ελεύθερης γνώσης ,που την θέλει  διαθέσιμη,όποτε νοιώθει πως την χρειάζεται.

Αυτό το μοναδικά επιτυχημένο περιβάλλον,   στην Ευρώπη, εμπνευσμένοι από αυτά που έχασαν, με την μποτιλιαρισμένη  εκπαίδευση, έκαναν την επανάσταση τους και το είπαν Δια Βίου Μάθηση, και το ανέστησαν κατά το Ελληνικό πρότυπο.
Αυτοί το προικήσαν με πολλά χρήματα, και εμείς το ρίχνουμε στην αρένα των ισοδύναμων με μεγάλη ευκολία, γιατί στην  εποχή της παρακμής, που δεν γνωρίζουν ακόμη και οι πιό προβεβλημένοι  πολιτικοί από που δημιουργειται  ο πλούτος μιας χώρας , καταστρέφουμε τις τελευταίες Παλμύρες. Η καταπάτηση είναι Ισοδύναμη!!!!!

Ας δούμε  λοιπόν και τα πραγματικά ισοδύναμα, και μετά ας σκεφτούμε τις αξίες  μας, και ας είναι η ελεύθερη παιδεία το πιο σημανικό θέμα προς συζήτηση  πάντα!

Παραθέτω ένα σχέδιο μελέτης για τις ισοδύναμες απώλειες  από την επιβολή του ΦΠΑ.  Παρατίθενται οι αριθμοί των συμμετεχόντων στην μη τυπική εκπαίδευση,  της οποίας είμαι εκπρόσωπος ενός σημαντικού τομέα, και τις απώλειες σε πραγματικό χρήμα,κατα εκτίμηση.

Είναι ένα  σχέδιο εργασίας το  οποίο θεωρώ το πιό ελαφρύ, και με τις  λιγότερες επιπτώσεις. Οι πραγματικές επιπτώσεις θα είναι πολύ δραματικότερες.

Θεωρώ πως με την επιβολή του ΦΠΑ τουλάχιστον το 50% των επιχειρήσεων μη τυπικής εκπαίδευσης θα κλείσουν. Πιστεύω πως ο αριθμός θα είναι πολύ μεγαλύτερος, αλλά ας δούμε έστω και σ’αυτήν την περίπτωση τι χάνει το κράτος.

Επίσης, να προσεχτεί πως οι αριθμοί των φορέων που δίνονται  αφορούν αυτούς  που είναι νόμιμα αδειοδοτημένοι.
Εντούτοις υπάρχουν σχεδόν αλλοι τόσοι, ίσως και περισσότεροι.

Οι τελευταίες ανοργάνωτες και συγκεχυμένες νομοθετικές επιδρομές, έχουν αφήσει τουλάχιστον άλλους τόσους, που  ναι μεν δεν είναι αδειοδοτημένοι , όμως είναι νόμιμα δηλωμένοι στη εφορία και πληρώνουν τις υποχρεώσεις τους. Συνεπώς το  σχέδιο εργασίας πρέπει να διαβαστεί, εχόντας και αυτό το γεγονός  υπ’’οψη.

Το συμπέρασμα  που βγαίνει αν προστεθεί  και  η τυπική ιδιωτική εκπαίδευση  (δημοτικά,γυμνάσια,λύκεια),και οι μη αδειοδοτημένοι, που δεν περιλαμβάνονται σ’αυτήν την μελετη, η ζημιά στην τσέπη του κράτους  άμεσα θα είναι πολύ μεγαλύτερη από το προσδοκόμενο όφελος.
Η δε απώλεια της  αϋλης Προστιθέμενης Αξίας,και η τιμή της μακροχρόνια  είναι ανυπολόγιστες!!!!

Ας το σκεφτούν λοιπόν, πως η πρόσφατη αναβολή της επιβολής  δεν είναι παρά μια ακόμη κοροϊδια πριν τις εκλογές, που είναι διάφανη στον σκοπό της.
Που βρίσκονται λοιπόν οι τολμηροί και  οι γενναίοι να δουν και να πράξουν για το καλό της χώρας γενικά και για την ανάπτυξη ειδικά;

Α.Βουγιούκα,
Πρόεδρος ΔΣ ΠΕΕΕΣ"
Πηγή
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!