tromaktiko: Δημήτρης Βέττας: Και εγώ έχω χρέη…δυσκολεύομαι να απαντήσω στην ίδια την κόρη μου

Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2015

Δημήτρης Βέττας: Και εγώ έχω χρέη…δυσκολεύομαι να απαντήσω στην ίδια την κόρη μου



Γνωρίζετε ότι και οι βουλευτές έχουν χρέη;
Γιατί δυσκολεύεται να απαντήσει ακόμα και στην ίδια την κόρη του; «Αγωνιζόμαστε και για τις 5 έδρες στη Φθιώτιδα…»

Συναντήσαμε τον Βουλευτή Φθιώτιδας Δημήτρη Βέττα στο Μιστράλ της Στυλίδας και συζητήσαμε μαζί του για τις επερχόμενες εκλογές, την οικονομική κατάσταση, τον ΣΥΡΙΖΑ, για τον Τσίπρα, τη Φθιώτιδα αλλά και για την οικογένειά του.

Μας μίλησε για το τι φταίει που το Νοσοκομείο Λαμίας ακόμα δεν έχει διοικητή, για το πρόβλημα των προσφύγων, για τον Λαφαζάνη, υπερασπίζεται τις αποφάσεις του Τσίπρα και μας βεβαιώνει ότι όλοι οι βουλευτές της Κυβέρνησης ήταν ενήμεροι για τα όσα θα έφερνε το τρίτο μνημόνιο! Τέλος απαντά και στο τι συμβαίνει στο ΣΥΡΙΖΑ Φθιώτιδας…

Οπως μας είπε χαρακτηριστικά «δυσκολεύομαι να απαντήσω στην ίδια την 13χρονη κόρη μου»
Πηγή
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!