Οι διαφημίσεις ήταν προηγουμένως διαθέσιμες σε μόλις 8 χώρες, ενώ τώρα στο παιχνίδι θα μπουν και άλλες 20 χώρες, μεταξύ των οποίων η Ιταλία, η Ισπανία και η Ινδία.
Με 300 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες, το Instagram έχει μεγάλο πλεονέκτημα σε σχέση με τους αντιπάλους του, καθώς το Facebook βοηθάει στην στοχευόμενη διαφήμιση.
«Θα μας είχε πάρει πολλά χρόνια να δημιουργήσουμε αυτήν την τεχνολογία χωρίς το Facebook. Έχουμε μεγάλο πλεονέκτημα και χρόνια εμπειρίας» όπως δήλωσε ο επικεφαλής προώθησης της εταιρείας.
Οι διαφημιζόμενοι έχουν την ευκαιρία να αξιοποιήσουν τη βάση δεδομένων των νέων σε ηλικία χρηστών του και τα δεδομένα από το Facebook, του μεγαλύτερου κοινωνικού δικτύου στον κόσμο με 1,5 δισεκατομμύριο χρήστες.
Το Facebook, το οποίο αγόρασε το 2012 το Instagram για 1 δις $, δεσπόζει στον τομέα της διαφήμισης στα κινητά τηλέφωνα. Περισσότερο από το 75 τοις εκατό των 3,8 δις $ των διαφημιστικών εσόδων προέρχεται από τα κινητά τηλέφωνα.
Τα διαφημιστικά έσοδα του Instagram προβλέπεται να φθάσουν το 1,5 δις $ το 2016, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών eMarketer, αριθμός που θα είναι διπλάσιος το 2017 - 2.800.000.000 $.
Το Instagram έχει εργαστεί για να παρέχει περισσότερες δημιουργικές επιλογές στους διαφημιστές. Πριν από λίγο καιρό εισήχθησαν νέες επιλογές για τις εικόνες και τα βίντεο οι οποίες επιτρέπουν μεγαλύτερη ευελιξία στον σχεδιασμό και δίνουν νέες προοπτικές αξιοποίησης.