Μια εφαρμογή που καταγράφει το σημείο που κοιτάνε οι άνθρωποι αποκαλύπτει πολύ... σημαντικά στοιχεία για τους ανθρώπους.Δεκάδες φωτογραφίες, διαφημιστικά αλλά και απλές
δοκιμαστικές φωτογραφίες όπως η φωτογραφία μιας γυμνής γυναίκας δείχνουν τι τραβάει το βλέμμα μιας γυναίκας αλλά κ ενός άντρα.
Σε πολλές φωτογραφίες βλέπουμε συγκριτικά τι τράβηξε την προσοχή του άντρα κ τι της γυναίκας.
Σε πολλές περιπτώσεις τα δύο φύλλα μοιάζουν πολύ μεταξύ τους στις αντιδράσεις τους ακόμα κι όταν πρόκειται για τη φωτογραφία μιας γυμνής γυναίκας.
Ένα άλλο συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι άντρες κ γυναίκες που βλέπουν μια γυμνή γυναίκα συνηθίζουν να κοιτάνε κυρίως στο πρόσωπο και στα μάτια.
Αυτό δείχνει ότι ακόμη κι ένα γυμνό χρειάζεται το ανάλογο βλέμμα για να ερεθίσει τον χρήστη.
Στο πρόγραμμα μπήκαν διάφορες διαφημίσεις από μεγάλες εταιρείες που δείχνουν που κοιτάνε οι θεατές.
Οι εταιρείες μπορούν να βλέπουν αν οι καταναλωτές βλέπουν το προϊόν ή επικεντρώνονται στο μοντέλο ή στα άλλα χαρακτηριστικά της διαφήμισης.
Δείτε παρακάτω τις φωτογραφίες πατώντας πάνω τους. Όσο πιο κόκκινη είναι η φωτογραφία, αυτό δείχνει ότι τα βλέμματα επικεντρώνονται σε αυτό το σημείο.
Πηγή
δοκιμαστικές φωτογραφίες όπως η φωτογραφία μιας γυμνής γυναίκας δείχνουν τι τραβάει το βλέμμα μιας γυναίκας αλλά κ ενός άντρα.
Σε πολλές φωτογραφίες βλέπουμε συγκριτικά τι τράβηξε την προσοχή του άντρα κ τι της γυναίκας.
Σε πολλές περιπτώσεις τα δύο φύλλα μοιάζουν πολύ μεταξύ τους στις αντιδράσεις τους ακόμα κι όταν πρόκειται για τη φωτογραφία μιας γυμνής γυναίκας.
Ένα άλλο συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι άντρες κ γυναίκες που βλέπουν μια γυμνή γυναίκα συνηθίζουν να κοιτάνε κυρίως στο πρόσωπο και στα μάτια.
Αυτό δείχνει ότι ακόμη κι ένα γυμνό χρειάζεται το ανάλογο βλέμμα για να ερεθίσει τον χρήστη.
Στο πρόγραμμα μπήκαν διάφορες διαφημίσεις από μεγάλες εταιρείες που δείχνουν που κοιτάνε οι θεατές.
Οι εταιρείες μπορούν να βλέπουν αν οι καταναλωτές βλέπουν το προϊόν ή επικεντρώνονται στο μοντέλο ή στα άλλα χαρακτηριστικά της διαφήμισης.
Δείτε παρακάτω τις φωτογραφίες πατώντας πάνω τους. Όσο πιο κόκκινη είναι η φωτογραφία, αυτό δείχνει ότι τα βλέμματα επικεντρώνονται σε αυτό το σημείο.
Πηγή