Εκτός όμως από την διόρθωση στην κατεύθυνση της πηγής του ήχου, το βαλιτσάκι για τον 3D ήχο στο Google Cardboard περιλαμβάνει εργαλεία για την σωστή απόδοση του ήχου ανάλογα με το περιβάλλον της εικονικής πραγματικότητας: είτε πρόκειται για ένα πηγάδι, ένα πυκνό δάσος. Η τεχνολογία αναπτύχθηκε από την Thrive Audio, μια εταιρεία που εξαγοράστηκε από την Google.
Πολλά απομένει ακόμα να γίνουν, όπως επισημαίνει ο επικεφαλής της ομάδας Νέιθαν Μαρτζ, όπως να βρεθεί η χρυσή τομή ανάμεσα στο κόστος της απαιτούμενης επεξεργαστικής ισχύος για την επεξεργασία του 3D Audio και την απόδοσή του, έτσι ώστε οι προγραμματιστές να μπορούν να συνεχίσουν να απευθύνονται στο ευρύ κοινό που μπορεί να προμηθευτεί, ή να φτιάξει ένα Google Cardboard αξιοποιώντας ένα ισχυρό, όχι όμως απρόσιτο smartphone -σε αντίθεση με τις υψηλές απαιτήσεις που έχει ένα Oculus Rift σε πόρους από ένα PC.