ντοκουμέντων και βοήθησαν πολύ τους ερευνητές.
Η σημερινή όμως ιστορία , έξω από ιστορικές στιγμές , δείχνει την επιμονή και το ενδιαφέρον των ταχυδρομικών υπαλλήλων να επιδοθεί μια επιστολή που είχε λανθασμένη διεύθυνση.
Η επιστολή δεν είναι πολύ παλιά ,έχει όμως τα μικρά ενδιαφέροντά της που οφείλω να ομολογήσω ότι ανακάλυψα διαβάζοντας το περιοδικό ""Φιλοτελική Λέσβος"" και νιώθω υπερήφανος για την τιμή που μου γίνεται να γράψω σε αυτό.
Ας έλθουμε όμως στο ταλαιπωρημένο αερόγραμμα.
Στις 7 Απριλίου 1950 μια Αμερικάνικη εταιρία εξαγωγών ταχυδρομεί από την νέα Υόρκη προσφορά μηχανημάτων προς τον Θεόδωρο Τσαούση στην οδό Βότση 40 Αθήνα.
Χαρούμενο και καθαρό το αερόγραμμα με έντυπο γραμματόσημο των 10 σέντς ταξιδεύει προς Αθήνα όπου και φθάνει 11 Απριλίου σφραγισμένο με ξενόγλωσση ατέρμονη σφραγίδα Αθηνών POSTE AERIANE.
Στις 14/4/1950 προωθείται και φτάνει στο ταχυδρομικό γραφείο Μακρυγιάννη όπου παίρνει σφραγίδα άφιξης ,αλλά αλίμονο !!
Ο παραλήπτης είναι άγνωστος και ο διανομέας με κυκλικό σφραγιδάκι 20/8 το βεβαιώνει και επιστρέφει την επιστολή στα κεντρικά (19/4/1950) για τα περεταίρω.
Τα κεντρικά στέλνουν την επιστολή στο γραφείο Λεβίδου 22/4/1950 όπου και εκεί υπάρχει σχετική οδός ,οι διανομείς βεβαιώνουν ότι στην συνοικία Χαραυγή και στα Κάτω Πατήσια δεν υπάρχει τέτοιο όνομα.
Το θέμα όπως καταλαβαίνω σχολιάστηκε από τους υπαλλήλους και κάποιος θυμήθηκε ότι και στην Πάτρα υπάρχει τέτοια οδός ,γράφει με κόκκινο μολύβι ""Πάτρας"" και το προωθεί εκεί.
Δυστυχώς στην Πάτρα δεν σφραγίστηκε η άφιξη της ταλαιπωρημένης επιστολής αλλά αποδεδειγμένα παραδόθηκε στις 22/4/1950 στον παραλήπτη της κ.Τσαούση ο όποιος την αρχειοθέτησε σημειώνοντας την ημερομηνία πάνω στο κείμενο εντός του αερογράμματος.
Έτσι έληξε η περιπέτεια και η ταλαιπωρία αυτής της επιστολής ,που ο παραλήπτης της ούτε καν αντιλήφτηκε.
Η ιστορία αυτή δημοσιεύτηκε τον Ιανουάριο του 1985 στο 97 τεύχος της ΦΙΛΟΤΕΛΙΚΗΣ ΛΕΣΒΟΥ από εμένα που είμαι και κάτοχος της.