Η μητέρα του από το καλοκαίρι φρόντισε να ρωτήσει εάν ο κωφός γιος της μπορούσε να παρακολουθήσει στο σχολείο και αξίζει να πούμε ότι στη Βοσνία τα παιδιά με ειδικές ανάγκες μπορούν να γραφτούν σε κανονικό σχολείο και να έχουν μαζί τους βοηθούς που θα τους διευκολύνουν στη μάθηση αλλά και στην κατανόηση.
Η δασκάλα Sanela Ljumanovic είπε ότι μπορεί, κι έτσι ο μικρούλης πήγε στο σχολείο.
Παρά την καλή θέληση όλων, οι δυσκολίες φάνηκαν από την αρχή. Το παιδί καθόταν μόνο του και δεν μπορούσε να επικοινωνήσει με κανέναν.
Όσο για τη νοηματική γλώσσα δεν την γνώριζε ούτε η δασκάλα, ούτε τα παιδιά ούτε καν ο μικρός. Η δασκάλα προσπάθησε να βρει τρόπους και κόλπα επικοινωνίας αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό.
Τότε τα παιδιά αποφάσισαν να δράσουν και ζήτησαν από τον διευθυντή να μάθουν τη νοηματική. Μέσα σε τρεις μήνες έγιναν όλοι ξεφτέρια μαζί και ο Zedj, και πλέον όλοι επικοινωνούν τέλεια!
Ο μικρός έγινε πλέον ένα κοινωνικό παιδί που δεν βλέπει την ώρα να πάει στο σχολείο, ενώ, όπως λέει η μαμά του, πριν δεν έδειχνε κανένα ενδιαφέρον να μάθει τη νοηματική, παρά τις προσπάθειές της!