tromaktiko: Σούπερ μάρκετ: το "τέλειο σχέδιο" για ψώνια στο πι και φι

Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2016

Σούπερ μάρκετ: το "τέλειο σχέδιο" για ψώνια στο πι και φι



Για πολλά ζευγάρια, η ώρα του σούπερ μάρκετ αποτελεί ένα βασανιστήριο, το οποίο καταναλώνει πολύ από τον πολύτιμο χρόνο και την ακριβοθώρητη ενέργειά τους. Όσο κι αν οι...
πιο επιμελείς εκεί έξω, ετοιμάζουν σχέδια δράσης, λεπτομερείς λίστες και κάνουν έρευνα αγοράς, ένα μυστήριο παραμένει άλυτο: ποια είναι η καλύτερη λύση για να γίνουν τα ψώνια όσο πιο γρήγορα και αβίαστα γίνεται;

Μία νέα έρευνα δίνει την απάντηση, καταλήγοντας σε ενδιαφέροντα συμπεράσματα, τα οποία μπορούν να αποτελέσουν "χρυσό οδηγό" για εκείνους οι οποίοι θέλουν να περνούν στο σούπερ μάρκετ τον λιγότερο δυνατό χρόνο κάθε φορά (χωρίς να ξεχνούν τα μισά από τα απαραίτητα).

Η έρευνα διεξήχθη από ερευνητές του Πανεπιστημίου της Νότιας Αυστραλίας, οι οποίοι παρατήρησαν 1176 άνδρες και γυναίκες κατά την επίσκεψή τους σε 3 διαφορετικά σούπερ μάρκετ, επιχειρώντας να εντοπίσουν τους ρόλους που αναλαμβάνει το κάθε φύλο και ειδικότερα, ποια είναι τα δυνατά σημεία τους κατά τη διαδικασία των αγορών.

Σύμφωνα με τα δημοσιευμένα αποτελέσματα της μελέτης στο Australasian Marketing Journal, οι άνδρες είναι καλοί στο να κουβαλάνε το καλάθι ή να σέρνουν το καρότσι, στην εξασφάλιση ευκολίας πρόσβασης στο σούπερ μάρκετ και χώρου στάθμευσης και είναι συνολικά πιο γρήγοροι στις αγορές, αλλά αγοράζουν λιγότερα αντικείμενα.

Από την άλλη, οι γυναίκες διαπιστώθηκε ότι είναι πιο γρήγορες στο να βρίσκουν συγκεκριμένα τα προϊόντα που επιθυμούν, έχουν καλύτερο προσανατολισμό εντός του καταστήματος και είναι πιο αποφασιστικές για την μάρκα του προϊόντος που επιθυμούν να αγοράσουν. Ωστόσο, είναι πιο αργές στις ουρές και στο κράτημα και εύρεση του καροτσιού.

Η μελέτη διεξήχθη για να εξασφαλιστούν πληροφορίες σχετικά με το πώς μπορούν τα σούπερ μάρκετ να βελτιώσουν την εμπειρία των καταναλωτών εντός αυτών, ωστόσο από τις παρατηρήσεις της, προκύπτει η "χρυσή συνταγή" για πιο γρήγορα και αποτελεσματικά ψώνια από ένα ζευγάρι:

Οι γυναίκες αναλαμβάνουν την εύρεση και επιλογή των προϊόντων και οι άντρες την εύρεση κατάλληλου χώρου στάθμευσης, την εύρεση καλαθιού και τη διαχείριση των ουρών.

Ακολουθήστε την και είθε οι θεοί του σούπερ μάρκετ να είναι μαζί σας!

Πηγή
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!