tromaktiko: Αυτή είναι η απάντηση της Ρωσίας στην Τουρκία....

Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2016

Αυτή είναι η απάντηση της Ρωσίας στην Τουρκία....



Η Ρωσία ανέπτυξε το υπερμαχητικό Su-35s στην Συρία απατώντας...
έτσι στις απειλές του Ρ.Τ.Ερντογάν και στον "πορτοκαλί" συναγερμό της τουρκικής Αεροπορίας. Με την κίνηση αυτή η Ρωσία αποκτά τεράστιες επιθετικές δυνατότητες στην Μέση Ανατολή.

Τ Su-35s είναι αεροσκάφος 4++ γενιάς το οποίο ενσωματώνει και τεχνολογίες πέμπτης γενιάς Su-35S, ΝΑΤΟικός κωδικός Flanker-E!

Πριν λίγο έφτασαν στην στην βάση Hmemeem/Bassel al-Assad στη Λαττάκεια τέσσερα Su-35S με σειριακούς αριθμούς “05” Red RF-95815, “06” Red RF-95816, “04” και “03” red 02517, 02518.

Χτες ο Ρ.Τ.Ερντογάν τόλμησε να προκαλέσει λέγοντας:

«Η Ρωσία θα επωμιστεί τις συνέπειες εάν συνεχίσει τέτοιου είδους παραβιάσεις εναντίον των κυριαρχικών δικαιωμάτων της ΤουρκίαςΤέτοιου είδους ανεύθυνες πράξεις δεν ωφελούν ούτε τη Ρωσική Ομοσπονδία ούτε τις σχέσεις μεταξύ του ΝΑΤΟ και της Ρωσίας ούτε την περιφερειακή ή παγκόσμια ειρήνη».

Σήμερα έλαβε την απάντηση αφού σε ορισμένα σημεία το Su-35s είναι ανώτερο και από το F-22 Raptor!

Ειδικότερα, το σύστημα ραντάρ και ελέγχου ΝΙΙΡ Ν035  IRbis-E  που είναι εγκατεστημένο στο Su-35S, επιτρέπει τον εντοπισμό στην απόσταση ρεκόρ των 400 χλμ, την παρακολούθηση 30 εναέριων στόχων ταυτόχρονα και την πραγματοποίηση ταυτόχρονων βολών  σε 8 από αυτούς.

Το Su-35S έχει εξοπλιστεί με τριπλό σύστημα ραντάρ: ένα στο ρύγχος και από δύο διατάξεις στα χείλη προσβολής των πτερύγων. Πιο ειδικά  ο κύριος ηλεκτρονικός αισθητήρας του Su-35S είναι το νέο ραντάρ της ΝΙΙΡ Ν035  IRbis-E.

Το συγκεκριμένο ραντάρ αποτελεί εξέλιξη του Ν0011 Bars που βρίσκεται στα Su-30MK προσφέροντας σημαντικά καλύτερες επιδόσεις και επιπλέον λειτουργίες. Πρόκειται για σύστημα εκπομπής στη μπάντα «Χ» με παθητική κεραία διάταξης φάσης και ηλεκτρονικής σάρωσης η διάμετρος της οποίας ανέρχεται στα 900 mm

Το IRbis-E διαθέτει συνολική ισχύ εξόδου 20 KW κάτι που του παρέχει μέγιστη εμβέλεια εντοπισμού επερχόμενου στόχου μεγέθους μαχητικού αεροσκάφους με συνολικό RCS τα 3 τμ  φτάνει τα 400 χλμ. , με γωνία διόπτευσης τις 100 μοίρες στο αζιμούθο και εντοπισμό στόχου που απέρχεται τα 150 km.

Όταν το εύρος έρευνας αυξάνεται στις 300 μοίρες, με μηχανική υποβοήθηση, η εμβέλεια για αποκάλυψη ίδιου στόχου ανέρχεται στα 200 km, ενώ στην περίπτωση που η σχετική θέση του στόχου παρουσιάζει επιστροφές από το έδαφος η εμβέλεια αυτή μειώνεται στα 170 km.

Σε ότι αφορά το σύστημα προώθησης το Su-35S φέρει το νέο κινητήρα 117S με την ώση του ανέρχεται, η μέγιστη, με τη χρήση μετακαυστήρα στις 31.900 lb (14.500 kgr) για τον καθένα, ενώ η ξηρή του ώση ανέρχεται στις 19.400 lb (8.800 kgr). Οι παραπάνω αριθμοί δίνουν στο αεροσκάφος ένα λόγο ώσης προς βάρους στο 0,84 για το μέγιστο βάρος απογείωσης και στο 1,14 για το τυπικό βάρος απογείωσης

Το σύστημα ηλεκτρονικού πολέμου που προέρχεται από τη MRPC Avionica στεγάζεται σε δύο ατρακτίδια στα ακροπτερύγια. Πρόκειται για το σύστημα KNIRT1 L175M Khibiny-M Το L175M ακολουθεί τη φιλοσοφία των σύγχρονων μαχητικών τέταρτης και πέμπτης γενιάς σε ότι αφορά τη συνολική του ολοκλήρωση στην ομάδα αισθητήρων του αεροσκάφους.

Παράλληλα το εξαιρετικά προηγμένο σύστημα ελέγχου πτήσης είναι ένα πολυσύνθετο λογισμικό, το οποίο ελέγχει μια σειρά από επιφάνειες ελέγχου μειώνοντας κατά πολύ το έργο του χειριστή. Το σύστημα αποκαλείται SDU-427 προέρχεται από το Su-47 Berkut και αποτελείται από τέσσερα κανάλια ελέγχου λειτουργίας

Το παραπάνω βοήθησε τους μηχανικούς του σχεδιαστικού γραφείου της Sukhoi στο να μειώσουν την επιφάνεια των ουραίων επιφανειών ελέγχου σε σημείο που να είναι μικρότερες ακόμη και από το αρχικό Su-27, βοηθώντας έτσι εκ του παραλλήλου και στη μείωση του RCS του αεροσκάφους.

Το ραντάρ του F-22 είναι πιο αδύναμο, καθώς η μέγιστη εμβέλειά του φτάνει τα 300 χλμ. Επίσης, το Irbis δίνει τη δυνατότητα εμπλοκής-παρακολούθησης 4 επίγειων στόχων. Στο Su-35S έχει εγκατασταθεί επίσης σύστημα πλοήγησης το οποίο προσδιορίζει αυτόνομα την πορεία του σε συνθήκες απουσίας δορυφορικής πλοήγησης και επικοινωνίας με επίγειους σταθμούς. Δηλαδή, αν απενεργοποιηθεί το GPS ή το GLONASS, το μαχητικό δεν θα «τυφλωθεί».

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!