Σύμφωνα με τον υπεύθυνο συστημάτων παρακολούθησης της BMW Philipp Hoffmann, οι κάμερες θα βελτιώσουν την αεροδυναμική των αυτοκινήτων κατά 3% και την ορατότητα κατά 1%. Το i8 που παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο στο Λας Βέγκας διαθέτει κάμερες αντί για εξωτερικούς καθρέπτες καθώς και δύο μικροσκοπικές, στερεοσκοπικές κάμερες χαμηλά στο πίσω κρύσταλλο, οι οποίες μεταδίδουν πλήρη εικόνα για όσα συμβαίνουν ακριβώς πίσω από το αυτοκίνητο. Η εικόνα από τις τέσσερις συνολικά κάμερες αναμιγνύεται σε μία εικόνα στην οθόνη που βρίσκεται στη θέση του παραδοσιακού, κεντρικού καθρέπτη.
Αυτό συνεπάγεται μία μικρή αλλά χρήσιμη αλλαγή στις οδηγικές μας συνήθειες: αν εφαρμοστεί το σύστημα στην παραγωγή δεν θα χρειάζεται να ξανακοιτάξουμε ποτέ πια στο πλάι, άρα η προσοχή μας θα αποσπάται κάπως λιγότερο από το δρόμο. Επιλεγμένοι δημοσιογράφοι δοκίμασαν το χωρίς καθρέπτες i8 και έμειναν ενθουσιασμένοι από την ορατότητα που προσφέρει η ευρεία οθόνη υψηλής ευκρίνειας αλλά και από τη μίξη των εικόνων.
Για να αντικαταστήσει τους καθρέπτες στα αυτοκίνητα παραγωγής, η BMW όπως και κάθε άλλος κατασκευαστής, πρέπει να δώσει μάχες ώστε να αλλάξουν τα νομικά πλαίσια σε Ευρώπη και Αμερική. Η γερμανική εταιρία σκοπεύει να προχωρήσει σε δοκιμές mirrorless συστημάτων στην Ευρώπη από φέτος και να πάρει έγκριση για αντίστοιχες δοκιμές στις ΗΠΑ το 2017. Δείτε τη φωτογραφία