Οι εταιρείες, όπως αναφέρει η εφημερίδα τα ΝΕΑ, επικαλούνται ποινικές ρήτρες που έχουν τα συμβόλαιά τους και μιλούν για εκατοντάδες εγκλωβισμένα βαγόνια.
Την ίδια ώρα τα δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μέσω του ακριβότερου βουλγαρικού διαδρόμου δεν ξεπερνούν τα τρία από και προς ευρωπαϊκές χώρες αντί για τα τουλάχιστον 6-7 που διέρχονται υπό κανονικές συνθήκες μέσω του ελληνοσκοπιανού δικτύου.
«Σε καμία άλλη ευρωπαϊκή χώρα δεν έχει ξαναγίνει κάτι τέτοιο ούτε θα επιτρεπόταν ποτέ» αναφέρουν στην επιστολή τους οι εκπρόσωποι των εταιρειών.
Παράλληλα σε μια παράπλευρη απώλεια υπάρχει αφενός ο κίνδυνος να τιναχτεί στον αέρα η επικείμενη αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και αφετέρου να υπάρξει χαλαρό ενδιαφέρον για το 67% του ΟΛΠ.