Η Λορένς Ροσινιόλ σε συνέντευξή της στο κανάλι BFTV για την απόφαση μεγάλων εταιρειών όπως οι Marks & Spencer, η H&M και η Dolce & Gabbana να δημιουργήσουν και να θέσουν προς πώληση ρούχα στοχευμένα για Μουσουλμάνους όπως το «μπουρκίνι».
Όταν η δημοσιογράφος υποστήριξες ότι ορισμένες γυναίκες κάνουν την επιλογή να καλύψουν τα χαρακτηριστικά τους η Ροσινιόλ απάντησε: «σαφώς, υπάρχουν γυναίκες που κάνουν αυτή την επιλογή... υπήρχαν όμως και Αμερικάνες νέγρες που υπερασπίζονταν τη δουλεία».
Η δήλωσή αυτή προκάλεσε ποικίλια σχόλια με πιο αιχμηρό αυτό του κωμικού Ολιβιέ Περίν που ανέφερε ότι θα μπορούσε να γίνει διευθύντρια της καμπάνιας του Ντόναλντ Τραμπ.
Η ίδια η Ροσινιόλ μίλησε για «γλωσσικό ολίσθημα» και παραδέχθηκε ότι δεν θα έπρεπε ποτέ να χρησιμοποιήσει αυτή την αναλογία. Ωστόσο επέμεινε ότι το νόημα αυτού που ήθελε να πει ήταν σωστό.