Ένα πόρισμα-καταπέλτης που "γκρεμίζει" την υποτιθέμενη γερμανική "τελειότητα" ανακοινώθηκε σήμερα...
για τον πιλότο της μοιραία πτήσης της Germanwings:" Έπρεπε να νοσηλεύεται σε ψυχιατρική κλινική και όχι να πετάει αεροπλάνο"!
Ο Λούμπιτζ έπασχε από «σοβαρή ψυχολογική διαταραχή» και αυτό ήταν εις γνώσιν των γιατρών που τον εξέταζαν κατά διαστήματα, αναφέρουν οι εμπειρογνώμονες, επιρρίπτοντας ευθύνες σε αυτούς και μαζί τους σε ολόκληρο το υποτιθέμενο "τέλειο" γερμανικό σύστημα
"Ο Λούμπιτζ έπαιρνε αντικαταθλιπτικά χάπια την περίοδο της τραγωδίας, κάτι που όφειλε να δηλώσει στην εταιρία", επισήμαναν.
Βάσει των ιατρικών του αρχείων, είχε υποστεί ένα σοβαρό επεισόδιο κατάθλιψης, για το οποίο ούτε ο ίδιος, ούτε οι γιατροί ενημέρωσαν ποτέ την εταιρία, επισημαίνουν.
Οι εμπειρογνώμονες αποκάλυψαν ακόμα ότι ο πιλότος της πτήσης, προκειμένου να μπορέσει να μπει στο πιλοτήριο που ο Λούμπιτζ είχε κλειδώσει από μέσα, χρησιμοποίησε ένα ραβδί και ένα δοχείο οξυγόνου, χωρίς πάντως να τα καταφέρει.
Καταγράφηκαν αρκετοί δυνατοί ήχοι, ενώ προσπαθούσε να σπάσει την πόρτα, αναφέρθηκε χαρακτηριστικά κατά την παρουσίαση, όπως και το ότι πραγματοποίησε πολλαπλές κλήσεις προς το πιλοτήριο, χωρίς να λάβει απάντηση.
Όταν οι γιατροί διαβλέπουν πιθανό κίνδυνο για την δημόσια ασφάλεια, θα πρέπει να καταφεύγουν στην Δικαιοσύνη, επισημαίνουν και συστήνουν «περισσότερα τεστ» για τους πιλότους, διεθνώς.
O Αντρέας Λούμπιτς, ο συγκυβερνήτης του Α350, ο οποίος έριξε ηθελημένα το αεροσκάφος στις γαλλικές Άλπεις παίρνοντας μαζί του και τους υπόλοιπους 149 επιβαίνοντες είχε τάσεις αυτοκτονίας είχε κάτι το οποίο ανακοίνωσε τον Μάιο του 2015 και η γερμανική εισαγγελία.
«Μερικά χρόνια προτού πάρει την άδεια του πιλότου, ο συγκυβερνήτης βρισκόταν για μακρά χρονική περίοδο σε ψυχοθεραπεία, καθώς παρουσίαζε σοβαρές τάσεις αυτοκτονίας», είχε δηλώσει τότε ο εκπρόσωπος της εισαγγελίας του Ντίσελντορφ, όπου ζούσε ο Λούμπιτς και όπου προοριζόταν η μοιραία πτήση.
Έκτοτε όμως, πρόσθεσε η γερμανική εισαγγελία, δεν υπήρχαν σημάδια ότι ο Λούμπιτς συνέχιζε να έχει τάσεις αυτοκτονίας ή ότι μπορεί να γίνει επιθετικός.
Πρόκειται για λάθη που δεν κάνουν ούτε μικρά παιδιά! Και όλα αυτά έγιναν από τους... τέλειους απόγονους των Γότθων, τους Γερμανούς (Ντόιτς επί το ακριβέστερον καθώς γερμανικά φύλα είναι και πολλοί άλλοι λαοί)
Ο αερομεταφορέας θεωρείται ο πρώτος υπεύθυνος όταν υπάρχει δυστύχημα στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του, ακόμη κι αν δεν έχει κάνει κανένα λάθος.
Η ευθύνη του αερομεταφορέα εκτιμάται ως 127.000 ευρώ ανά επιβάτη στο πλαίσιο μιας διεθνούς πτήσης. Αν οι αποζημιώσεις ξεπερνούν αυτό το πλαφόν, η εταιρεία έχει τη δυνατότητα να αρνηθεί ότι είναι δική της ευθύνη και να μη δεχθεί να πληρώσει τις επιπλέον αποζημιώσεις αν φέρει αποδείξεις ότι το δυστύχημα δεν προκλήθηκε από δική της αμέλεια ή ότι οφείλεται αποκλειστικά σε κάποιον τρίτο.
Τα αποτελέσματα της έρευνας για τα αίτια της πτώσης του Airbus θα είναι κατά συνέπεια καθοριστικά για τις ασφαλιστικές εταιρείες της Germanwings αλλά και για την ίδια την Airbus.
Αν ισχύσει η άποψη ότι ο συγκυβερνήτης αυτοκτόνησε οι ασφαλιστικές εταιρείες μπορεί να αθωώσουν την εταιρεία-πελάτη τους και να μειώσουν κατά πολύ τις αποζημιώσεις. Εκτός και αν η Germanwings επιθυμεί να διατηρήσει την εικόνα της και δεχθεί να αποζημιώσει καθόλοκληρίαν τα θύματα.
Ότι και αν συμβεί πάντως η Γερμανία βάλεται πανταχόθεν. Η VW, η Siemens, η ΜΑΝ και τώρα η Germanwings απέδειξαν περίτρανα ότι το γερμανικό σύστημα δεν δουλεύει και κατ΄ αυτόν τον τρόπο δεν υπάρχει περίπτωση να μπορεί να εφαρμοσθεί σε λαούς όπως ο δικός μας που έχει τελείως διαφορετική ψυχοσύνθεση
Άλλωστε γιατί να εφαρμοσθεί, όπως αποδείχθηκε ποιοι είναι αυτοί που τολμούν να μας κρίνουν, ας δουν πρώτα τα δικά τους χάλια.
για τον πιλότο της μοιραία πτήσης της Germanwings:" Έπρεπε να νοσηλεύεται σε ψυχιατρική κλινική και όχι να πετάει αεροπλάνο"!
Ο Λούμπιτζ έπασχε από «σοβαρή ψυχολογική διαταραχή» και αυτό ήταν εις γνώσιν των γιατρών που τον εξέταζαν κατά διαστήματα, αναφέρουν οι εμπειρογνώμονες, επιρρίπτοντας ευθύνες σε αυτούς και μαζί τους σε ολόκληρο το υποτιθέμενο "τέλειο" γερμανικό σύστημα
"Ο Λούμπιτζ έπαιρνε αντικαταθλιπτικά χάπια την περίοδο της τραγωδίας, κάτι που όφειλε να δηλώσει στην εταιρία", επισήμαναν.
Βάσει των ιατρικών του αρχείων, είχε υποστεί ένα σοβαρό επεισόδιο κατάθλιψης, για το οποίο ούτε ο ίδιος, ούτε οι γιατροί ενημέρωσαν ποτέ την εταιρία, επισημαίνουν.
Οι εμπειρογνώμονες αποκάλυψαν ακόμα ότι ο πιλότος της πτήσης, προκειμένου να μπορέσει να μπει στο πιλοτήριο που ο Λούμπιτζ είχε κλειδώσει από μέσα, χρησιμοποίησε ένα ραβδί και ένα δοχείο οξυγόνου, χωρίς πάντως να τα καταφέρει.
Καταγράφηκαν αρκετοί δυνατοί ήχοι, ενώ προσπαθούσε να σπάσει την πόρτα, αναφέρθηκε χαρακτηριστικά κατά την παρουσίαση, όπως και το ότι πραγματοποίησε πολλαπλές κλήσεις προς το πιλοτήριο, χωρίς να λάβει απάντηση.
Όταν οι γιατροί διαβλέπουν πιθανό κίνδυνο για την δημόσια ασφάλεια, θα πρέπει να καταφεύγουν στην Δικαιοσύνη, επισημαίνουν και συστήνουν «περισσότερα τεστ» για τους πιλότους, διεθνώς.
O Αντρέας Λούμπιτς, ο συγκυβερνήτης του Α350, ο οποίος έριξε ηθελημένα το αεροσκάφος στις γαλλικές Άλπεις παίρνοντας μαζί του και τους υπόλοιπους 149 επιβαίνοντες είχε τάσεις αυτοκτονίας είχε κάτι το οποίο ανακοίνωσε τον Μάιο του 2015 και η γερμανική εισαγγελία.
«Μερικά χρόνια προτού πάρει την άδεια του πιλότου, ο συγκυβερνήτης βρισκόταν για μακρά χρονική περίοδο σε ψυχοθεραπεία, καθώς παρουσίαζε σοβαρές τάσεις αυτοκτονίας», είχε δηλώσει τότε ο εκπρόσωπος της εισαγγελίας του Ντίσελντορφ, όπου ζούσε ο Λούμπιτς και όπου προοριζόταν η μοιραία πτήση.
Έκτοτε όμως, πρόσθεσε η γερμανική εισαγγελία, δεν υπήρχαν σημάδια ότι ο Λούμπιτς συνέχιζε να έχει τάσεις αυτοκτονίας ή ότι μπορεί να γίνει επιθετικός.
Πρόκειται για λάθη που δεν κάνουν ούτε μικρά παιδιά! Και όλα αυτά έγιναν από τους... τέλειους απόγονους των Γότθων, τους Γερμανούς (Ντόιτς επί το ακριβέστερον καθώς γερμανικά φύλα είναι και πολλοί άλλοι λαοί)
Ο αερομεταφορέας θεωρείται ο πρώτος υπεύθυνος όταν υπάρχει δυστύχημα στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του, ακόμη κι αν δεν έχει κάνει κανένα λάθος.
Η ευθύνη του αερομεταφορέα εκτιμάται ως 127.000 ευρώ ανά επιβάτη στο πλαίσιο μιας διεθνούς πτήσης. Αν οι αποζημιώσεις ξεπερνούν αυτό το πλαφόν, η εταιρεία έχει τη δυνατότητα να αρνηθεί ότι είναι δική της ευθύνη και να μη δεχθεί να πληρώσει τις επιπλέον αποζημιώσεις αν φέρει αποδείξεις ότι το δυστύχημα δεν προκλήθηκε από δική της αμέλεια ή ότι οφείλεται αποκλειστικά σε κάποιον τρίτο.
Τα αποτελέσματα της έρευνας για τα αίτια της πτώσης του Airbus θα είναι κατά συνέπεια καθοριστικά για τις ασφαλιστικές εταιρείες της Germanwings αλλά και για την ίδια την Airbus.
Αν ισχύσει η άποψη ότι ο συγκυβερνήτης αυτοκτόνησε οι ασφαλιστικές εταιρείες μπορεί να αθωώσουν την εταιρεία-πελάτη τους και να μειώσουν κατά πολύ τις αποζημιώσεις. Εκτός και αν η Germanwings επιθυμεί να διατηρήσει την εικόνα της και δεχθεί να αποζημιώσει καθόλοκληρίαν τα θύματα.
Ότι και αν συμβεί πάντως η Γερμανία βάλεται πανταχόθεν. Η VW, η Siemens, η ΜΑΝ και τώρα η Germanwings απέδειξαν περίτρανα ότι το γερμανικό σύστημα δεν δουλεύει και κατ΄ αυτόν τον τρόπο δεν υπάρχει περίπτωση να μπορεί να εφαρμοσθεί σε λαούς όπως ο δικός μας που έχει τελείως διαφορετική ψυχοσύνθεση
Άλλωστε γιατί να εφαρμοσθεί, όπως αποδείχθηκε ποιοι είναι αυτοί που τολμούν να μας κρίνουν, ας δουν πρώτα τα δικά τους χάλια.