tromaktiko: 20 χρόνια πέρασαν από τότε που "έφυγε" ο Αντρέας

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2016

20 χρόνια πέρασαν από τότε που "έφυγε" ο Αντρέας



Λίγα λόγια από τον Ανέστη Αναστασιάδη

20 χρόνια πέρασαν από τον θάνατο του Ανδρέα Παπανδρέου και εγώ βρισκόμουν....
στην Αθήνα όταν το φέρετρο του ήταν στην Μητρόπολη των Αθηνών και έβλεπα τον Κύμωνα Κουλούρι να μεθοδεύει ποιους  θα βάλει δεξιά και αριστεία από το φέρετρο και από την Θεσσαλονίκη μονό εγώ ήμουν και αναρωτήθηκα γιατί ;
Θυμόμουν τους αγώνες γύρω από αυτό το όνομα στα χρόνια της χούντας που ελάχιστοι  ήταν μαζί του .
Μέσα στις φυλακές όλοι και όλοι ήμασταν καμιά 20 σε όλες τις φυλακές .

Θυμάμαι στις φυλακές της  Αίγινα όταν γιόρταζε ο Ανδρέας εγώ κερνούσα όλους πορτοκαλάδες και αρκετοί κρατούμενοι δεν θελω να πω τα ονόματα που αργότερα έγιναν Υπουργοί την πετούσαν την πορτοκαλάδα .
Θυμάμαι στο Ράδιο Φωνή της Τούμπας 105,5 με ένα λάθος μας που κάναμε μερικοί εδώ στην Θεσσαλονίκη μας είπαν ότι εμείς δεν είμαστε μέλη του πασοκ
 .Θυμάμαι όταν δικαζόταν ο Ανδρέας Παπανδρέου από δεξιά και Αριστερά εγώ στο Ραδιόφωνο του 105,5 και ένας στην Αθήνα Ο Δέλιος  ήμασταν οι μόνοι  που παλεύαμε στο πλευρό του Ανδρέα Παπανδρέου
.Θυμάμαι όταν περιμέναμε να βγει η απόφαση του δικαστηρίου εγώ κάθισα μπροστά στο μικρόφωνο 19 ώρες ακριβώς και περίμενα να σχολιάσω την απόφαση του Κόκκινου με τα άσπρα μαξιλαράκια.
 και τέλος θυμάμαι μέσα στην ασφάλεια της Βαλαωρίτη όταν μας τσάκιζαν στο ξύλο και στην φάλαγγα επειδή ήμασταν με τον Ανδρέα Παπανδρέου .

Τώρα βλέπω να βγάνουν όλοι και να θυμούνται τον Ανδρέα για τα 20 του χρόνια  μετά τον θάνατο του και πριν 4 μέρες άκουσα τον Γιώργο Παπανδρέου ότι δικαιολογούσε τον εαυτό του  γιατί έφυγε από το πασοκ  αλλά θέλει και αυτός  να κάνει κάποια εκδήλωση.
 Και η Βουλή με τον Βούτση κάνουν εκδήλωση και κάποιο φίλοι του Σούριζα θα κάνουν εκδήλωση και κανένας  δεν ντρέπεται για αυτό που θα κάνουν ενώ κάθε μέρα  τον σκύλο-ύβριζαν και παρακαλούσαν να των δουν ξανά στην φυλακή όπως στα χρονιά της χούντας
.Δεν θελω να πω περισσότερα άρα εγώ αναρωτιέμαι μπορώ να κάνω μια εκδήλωση μόνος μου η με τους 20 στις φυλακές της Χούντας που οι περισσότεροι έχουν φύγει από την ζωή: η και μετά παιδιά του Ράδιο Φωνή της Τούμπας που κάθε μέρα και  νύχτα έδιναν την ζωή τους στο πλευρό του Ανδρέα  και όμως όχι . τώρα μετά από 20 χρονιά ξανά έτσι απλά και ταπεινά ένα  μεγάλο ξανά   φιλικό  Αντίο   Ανδρέα έτσι ταιριάζει.. 
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!