ολοκλήρωση αυτής της διαδικασίας θα κλειδώσουν τα χρονοδιαγράμματα, οι αποζημιώσεις αλλά και τα τυχόν πριμ επιτάχυνσης.
Ένα από αυτά θα υπογραφεί και για την Ολυμπία Οδό και θα σηματοδοτήσει την αρχή του τέλους για την κατασκευαστική περίοδο που κλείνει 9 χρόνια τον ερχόμενο Αύγουστο.
Η είκονα των έργων, για να περάσουμε και στο κατασκευαστικό πεδίο είναι μεταμορφωμένη σε σχέση με λίγους μήνες πριν. Τα εργοτάξια είναι συνεχή και στα 120 χλμ εκτός από ελάχιστα σημεία.
Στο Νομό Κορινθίας τα έργα είναι εμφανώς πιο προχωρημένα και ειδικά το τμήμα Κόρινθος-Κιάτο είναι ένα βήμα πριν την ολοκλήρωση καθώς το μόνο που απομένει είναι οι διαγραμμίσεις. Στο τμήμα έχουν ήδη τοποθετηθεί οι γνωστές "πράσινες πινακίδες" που ενημερώνουν για τις επόμενες εξόδους και την κατέυθυνση.
Εδώ η ημερομηνία παράδοσης παραμένει "επτασφράγιστο μυστικό" και προφανώς θα γίνει event καθώς θα είναι το πρώτο τμήμα μετά από 9 χρόνια έργων που θα δοθεί στην κυκλοφορία. Στην κυκλοφορία θα δοθούν και οι Σήραγγες Δερβενίου ακολουθώντας το παράδειγμα των Σηράγγων Ακράτας-Αιγείρας.
Τα προβλήματα με τις απαλλοτριώσεις έχουν ελαχιστοποιηθεί και ίσως το πιο σοβαρό να είναι η περίπτωση ιδιοκτήτη που παρά την διοικητική αποβολή δεν αποχωρεί. Πρόκειται για μία ιδιαίτερη περίπτωση που απαιτεί λεπτούς χειρισμούς.
Τέλος το πρόβλημα της εμπλοκής με το σιδηρόδρομο στην περιοχή Καμάρες παραμένει και αναμένεται να λυθεί το συντομότερο δυνατόν καθώς είναι ένα σημείο κλειδί για την εξέλιξη του έργου στην Αχαϊα.
Πηγή