Δείτε πως αποχαιρέτησε τους τηλεθεατές για φέτος ο Γιώργος Παπαδάκης [Video]
Ο Γιώργος Παπαδάκης αποχαιρέτησε τους τηλεθεατές το πρωί της Παρασκευής στο τελευταίο επεισόδιο για τη φετινή σεζον... Λίγα λεπτά πριν το «Καλημέρα Ελλάδα» ρίξει αυλαία, έπαιξε το τραγούδι της Άλκηστις Πρωτοψάλτη «Το χειροκρότημα».