tromaktiko: 7 πράγματα που πρέπει να πείτε στο παιδί σας όταν ξεσπάει τα νεύρα του επάνω σας

Κυριακή 10 Ιουλίου 2016

7 πράγματα που πρέπει να πείτε στο παιδί σας όταν ξεσπάει τα νεύρα του επάνω σας



Από την Δρ. Λίζα Βάρβογλη, Ψυχολόγος- ψυχοθεραπεύτρια
1. Σε αγαπώ ό,τι και να γίνει...

2. Αυτή η συμπεριφορά σου δε μου αρέσει καθόλου.

3. Έχω θυμώσει με τον τρόπο που μου φέρεσαι.

4. Με τις φωνές και τον κακό τρόπο δεν πρόκειται να σου γίνει το χατίρι.

5. Όταν έχεις καλό τρόπο και συζητάμε, μπορούμε να βρούμε μια λύση.

6. Καταλαβαίνω ότι έχεις τα νεύρα σου, αλλά αν δε μπορείς να μου πεις τι συμβαίνει δυσκολεύομαι να σε βοηθήσω.

7. Βγαίνω από το δωμάτιο για να μην ξεσπάσω κι εγώ τα νεύρα μου και σου πω κάτι που το μετανιώσω, αλλά να ξέρεις ότι όποτε είσαι έτοιμη να μιλήσουμε εγώ είμαι εδώ.

Πηγή


     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!