άλλη μια φορά ότι τα παιδιά θα ήταν "μια καταστροφή για τη δουλειά μου»
"Έχεις ένα σώμα με μια περιορισμένη ενέργεια που θα πρέπει να διαιρέσεις", συνέχισε, και τόνισε ότι τα παιδιά κρατούν τις γυναίκες πίσω, όταν βρίσκονται στον κόσμο της τέχνης.
"Κατά τη γνώμη μου, αυτός είναι και ο λόγος που οι γυναίκες δεν είναι τόσο επιτυχημένες όσο οι άνδρες στον κόσμο της τέχνης. Υπάρχει αφθονία ταλαντούχων γυναικών. Γιατί οι άνδρες έχουν αναλάβει τις σημαντικές θέσεις; Είναι απλό. Αγάπη, οικογένεια, παιδιά - μια γυναίκα δεν θέλει να τα θυσιάσει όλα αυτά ".
Σε ένα από τα πρώτα έργα της το 1974, η "μητέρα" της περφόρμανς κάλεσε το κοινό να χρησιμοποιήσει μια ποικιλία αντικειμένων πάνω της, από ένα μποά φτερών με λουλούδια μέχρι ένα γεμάτο πιστόλι. Είπε στον Guardian ότι ήταν «έτοιμη να πεθάνει" κατά τη διάρκεια της παράστασης.
«Η διαφορά ανάμεσα στο θέατρο και την περφόρμανς είναι ότι στο θέατρο το αίμα είναι κέτσαπ, ενώ στην περφόρμανς, είναι πραγματικό," είπε στην Tagesspiegel.
Είπε ακόμα ότι πάντα ονειρεύεται τον τέλειο άνθρωπο, που δεν θέλει να την αλλάξει. Οι οικογενειακές υποχρεώσεις δε θα της επέτρεπαν να ταξιδεύει και να είναι ενεργή όσο είναι σήμερα στη δουλειά της.
«Είμαι το έργο τέχνης», συμπλήρωσε.
Πηγή