tromaktiko: 10 πράγματα που κάθε γυναίκα θα ήθελε να ακούσει από τον άντρα της

Πέμπτη 4 Αυγούστου 2016

10 πράγματα που κάθε γυναίκα θα ήθελε να ακούσει από τον άντρα της



Δεν είμαστε τίποτα παιδιά: γνωρίζουμε πολύ καλά ότι δεν υπάρχει τέλεια σχέση. Ούτε τέλειος άντρας, ούτε τέλεια γυναίκα, ούτε τίποτα απ’ όλα αυτά. Αν όμως ο...
«άντρας των ονείρων μας» υπήρχε, όταν μιλούσε θα έλεγε όμορφα, συμπονετικά, γλυκά λόγια, όπως…

Πήγαινε να κοιμηθείς, αγάπη μου. Θα αναλάβω εγώ τα παιδιά. 

Τι εννοείς πάχυνες; Είσαι πιο ωραία από ποτέ!

Μήπως έχεις τίποτα σκουπίδια να πάρω μαζί μου; 

Τι να μαγειρέψεις αύριο, ε; Λοιπόν, είμαι γεμάτος ιδέες. Άκου. 

Στη μαμά μου; Α, μπα. Αφού την είδαμε τον προηγούμενο μήνα. 

Κανόνισα babysitter. Πάμε σήμερα σινεμά και μετά για ποτό;

Καθάρισα το μπάνιο και τέλειωσα το σίδερο. Τι κάνω τώρα, αγάπη μου;

Σ’ ευχαριστώ για όσα κάνεις για μας.

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!