tromaktiko: Πάτρα: Υπάλληλος του ΟΑΕΔ την "είπε" σε συνάδελφο της γιατί εξυπηρετούσε κόσμο!

Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2016

Πάτρα: Υπάλληλος του ΟΑΕΔ την "είπε" σε συνάδελφο της γιατί εξυπηρετούσε κόσμο!



Ένα πρωτοφανές περιστατικό σημειώθηκε στο υποκατάστημα του ΟΑΕΔ Πάτρας επί της Ακτής Δυμαίων, το μεσημέρι της Τρίτης...

Σύμφωνα με πληροφορίες του tempo24.gr, νεαρή υπάλληλος επίπληξε συνάδελφο της γιατί εξυπηρετούσε πολίτες, που δεν διέθεταν αριθμό προτεραιότητας, παρά το γεγονός πως τα γκισέ «έκλειναν» για το κοινό στις 1.30 το μεσημέρι, όπως αναγράφεται σε πινακίδα που βρίσκεται στην είσοδο του χώρου.

Το περιστατικό προκάλεσε αλγεινή εντύπωση στους παρευρισκόμενους, καθώς η υπάλληλος αδιαφορώντας πως την ακούνε, δεν δίστασε να βάλει «χέρι» στον συνάδελφο της λέγοντας του αρχικά, σύμφωνα με μαρτυρία «είπαμε πως θα κλείσουμε στη 1», για να πάρει την απάντηση του υπαλλήλου «δεν καταλαβαίνω τι λές».

Στη συνέχεια η «πρωταγωνίστρια» του συναδελφικού επεισοδίου, επανήλθε και όταν ο υπάλληλος την προσέγγισε στο γραφείο της για να ζητήσει την βοήθεια της, για ένα θέμα, εκείνη και πάλι σε κοινή θέα του έκανε σκηνή, λέγοντας του πως «εσύ θα εξυπηρετήσεις αυτούς που έβαλες μέσα, χωρίς χαρτάκι», για να εισπράξει την αφοπλιστική απάντηση από τον σαστισμένο συνάδελφο της "τι λές, μέχρι τις 1.30 είναι το ωράριο".

Τι είχε συμβεί  όμως και η νεαρή τα «πήρε»;....  Σύμφωνα με πηγές του tempo24.gr, λόγω φόρτου εργασίας την Τρίτη, το μηχάνημα έκδοσης αριθμού προτεραιότητας εξυπηρέτησης, είχε βγει εκτός λειτουργίας, προκειμένου οι υπάλληλοι να καταφέρουν να φέρουν σε πέρας όλους τις υποθέσεις.

Γυναίκα που εισήλθε στο κτήριο στις 12.50 το μεσημέρι της Τρίτης, όταν είδε πως το μηχάνημα είχε τεθεί εκτός, ρώτησε τον νεαρό υπάλληλο, γιατί δεν υπάρχουν χαρτάκια. Ο υπάλληλος της εξήγησε το λόγο, και αφού την ρώτησε τι ακριβώς θα ήθελε από την υπηρεσία, την προέτρεψε να περιμένει στην σειρά για να εξυπηρετηθεί ανεξαρτήτως εάν είχε αριθμό προτεραιότητας.

Την γυναίκα ακολούθησαν ακόμα τρία άτομα που μπήκαν εκείνη την ώρα στο χώρο.

Συνολικά στις 12.55μ.μ υπήρχαν 12 άτομα που έπρεπε να εξυπηρετηθούν, συγκεκριμένα τρία απ αυτά ήταν ήδη μπροστά στα γκισέ, που ήταν «ανοιχτά».

Τότε ήταν που άρχισε και η γκρίνια της υπαλλήλου κατά του συναδέλφου της…και όλα αυτά την ώρα που οι δείκτες του ρολογιού έδειχναν πια 1 το μεσημέρι και η εξυπηρέτηση του κοινού, σύμφωνα με την ενημέρωση της υπηρεσίας λήγει στις 1.30 το μεσημέρι!


     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!