Οι Δήμαρχοι πράγματι προσήλθαν και ανέδειξαν την αδικία, αλλά και την αφερεγγυότητα της πολιτείας, αφού παρότι είχε δεσμευτεί δια νόμου το 1995 να αποδώσει το 10% από την αξιοποίηση του Ελληνικού, τώρα σιωπά.
Σιώπησε λοιπόν η Κυβέρνηση που έφερε τη συμφωνία. Σιώπησε ακόμη και ο παρευρισκόμενος Υπουργός κ. Μπαλτάς –προφανώς ξεχνώντας ότι είναι πρώτος Βουλευτής Περιφέρειας Αττικής- όπως σιώπησαν και όλοι οι Βουλευτές της Κυβερνητικής πλειοψηφίας. Αγνόησαν τις τοπικές κοινωνίες των Μεσογείων και τα επιχειρήματα των Δημάρχων, αφήνοντάς τους ως μόνη επιλογή τη δικαστική οδό.
Ο κ. Βλάχος μετά από αυτή την εξέλιξη δήλωσε: «Σε ότι με αφορά, θα συνεχίσω με κάθε τρόπο τη στήριξη στους Δημάρχους της περιοχής των Μεσογείων, ως την τελική δικαίωση των τοπικών κοινωνιών. Δε ζητάμε χρήματα, αλλά το σεβασμό και την αναγνώριση των αναγκών μας από την Κυβέρνηση της Αριστεράς».

