Ο ACP ανακοίνωσε ότι ο Τερματικός Σταθμός Container Corozal αποτελεί ένα σημαντικό τμήμα της στρατηγικής επέκτασης της διώρυγας, παρέχοντας περαιτέρω λιμενική χωρητικότητα από την πλευρά του Ειρηνικού ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες των μεγαλύτερων πλοίων που διασχίζουν την διευρυμένη διώρυγα.
Όταν ολοκληρωθεί ο τερματικός container, θα έχει την δυνατότητα να δεχθεί πάνω από 5 εκ. teu στην είσοδο της διώρυγας απ’ την πλευρά του Ειρηνικού. Το πρότζεκτ θα αναπτυχθεί σε δύο στάδια και θα περιλαμβάνει την κατασκευή αποβάθρας 2.081 μέτρων, χώρου αποθήκευσης container, γραφείων και αποθηκευτικών χώρων σε μια έκταση 1.200.000 τ.μ ιδιοκτησίας του ACP.
Πέρυσι εκδηλώθηκε ενδιαφέρον από διάφορες εταιρίες για το εγχείρημα, και τον Απρίλιο του 2016 ο ACP επέλεξε τις 4 επιχειρήσεις που θα μπορέσουν να καταθέσουν προσφορές: APM Terminals B.V. (Ολλανδία), PSA International Pte., Ltd. (Σιγκαπούρη), Terminal Link (Γαλλία) και Terminal Investment Limited, S.A. (Ολλανδία).
Οι 4 διαχειριστές λιμανιών έχουν προσθεσμία μέχρι τις 3 Φεβρουαρίου 2017 για να καταθέσουν τις προδιαγραφές και τα οικονομικά σχέδιά τους για το 20ετές project.
Νωρίτερα μέσα στον μήνα ο ACP ανακοίνωσε ότι η διευρυμένη διώρυγα συνεισέφερε πάνω από 5% έσοδα κατά το οικονομικό έτος 2016, με 238 neopanamax συνολικά 18,2 εκ. τόνων στους πρώτους τρεις μήνες λειτουργίας της.