tromaktiko: «Πάγωσε» η Τσολάκη με την ατάκα καλεσμένου της: «Είμαι εδώ για να σου κάνω…»

Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2016

«Πάγωσε» η Τσολάκη με την ατάκα καλεσμένου της: «Είμαι εδώ για να σου κάνω…»



Ήρθε σε δύσκολη θέση...


 Σε αμηχανία ήρθε η Ελένη Τσολάκη στον αέρα του «Happy Day», αφού δεν περίμενε με τίποτα ότι ο καλεσμένος της θα ξεστόμιζε για εκείνη μια τέτοια ατάκα.

Ο Ιωάννης Παπαζήσης βρέθηκε στον καναπέ της εκπομπής, ξεκαθαρίζοντας  ότι δεν επιθυμεί να κάνει δεύτερο παιδί.

«Αν δεν υπήρχαν όλα αυτά θα ήθελα να έχω πάρα πολλά παιδιά και με πολλές γυναίκες. Αν δεν έχεις παιδί, εδώ είμαι εγώ να σου κάνω ένα παιδί», είπε και άφησε κόκαλο την Ελένη Τσολάκη.

«Δεν έχω αλλά συμπαθώ πάρα πολύ τη Βανέσα, δεν μπορώ», απάντησε αμήχανα η Ελένη. Δείτε τι της απάντησε στο βίντεο.


     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!