Στο GP του Macau, στον αγώνα για το FIA World GT Gup, o Laurens Vanthoor αναδείχτηκε νικητής, παρότι τερμάτισε με έναν μάλλον.... ανορθόδοξο τρόπο...
Ο αγώνας είχε διακοπεί νωρίτερα όταν ο Ricky Capo είχε έξοδο και είχε καταστρέψει τις μπαριέρες. Στην επανεκκίνηση μετά την περίοδο κόκκινης σημαίας ο Vanthoor με το Audi R8 τέθηκε επικεφαλής και οδηγούσε τον αγώνα. Στην συνέχεια όμως, όπως βλέπουμε στην αρχή του video, ο Earl Bamber με την Porsche 911 προσπέρασε τον Vanthoor.
Στην αμέσως επόμενη πολύ γρήγορη δεξιά στροφή, ο οδηγός του Audi προσπαθεί να μείνει κολλημένος στην ουρά της Porsche για να μην χάσει την επαφή. Ίσως όμως να πλησίασε πολύ και να έχασε την αεροδυναμική πίεση, ίσως τα χιλιόμερα να ήταν κατά τι περισσότερα από όσα άντεχαν τα λάστιχά του. Το R8 ξεκόλλησε με πολλά και χτύπησε με την πίσω αριστερή γωνία. Η μούρη γύρισε ξανά προς τον τοίχο και καθώς το αυτοκίνητο άρχισε να σέρνεται ξύνοντας την μπαριέρα με πολλά χιλιόμετρα πήρε αέρα από κάτω. Το επίπεδο πάτωμα σε τέτοιες περιπτώσεις λειτουργεί σαν πτέρυγα.
Το Audi R8 του Vanthoor απογειώθηκε, προσγειώθηκε με την οροφή και σύρθηκε ανάποδα για πολλά μέτρα. Ευτυχώς, γλίτωσε τα χειρότερα αφού όλοι οι άλλοι οδηγοί που έρχονταν από πίσω κατάφεραν να τον αποφύγουν. Ο αγώνες διεκόπη ξανά. Έχοντας ήδη υπερβεί το χρονικό όριο της μέγιστης διάρκειας, λόγω της προηγούμενς διακοπής, οι κριτές αποφάσισαν να σφυρίξουν τη λήξη. Σε αυτές τις περιπτώσεις ισχύει η κατάταξη του προηγούμενη γύρου. Και στον προηγούμενο γύρο πρωτοπόρος ήταν ο Vanthoor. Έτσι ανακυρήχθηκε νικητής παρότι τερμάτισε τον αγώνα... μετά από ένα τρομακτικό ατύχημα.
Ο αγώνας είχε διακοπεί νωρίτερα όταν ο Ricky Capo είχε έξοδο και είχε καταστρέψει τις μπαριέρες. Στην επανεκκίνηση μετά την περίοδο κόκκινης σημαίας ο Vanthoor με το Audi R8 τέθηκε επικεφαλής και οδηγούσε τον αγώνα. Στην συνέχεια όμως, όπως βλέπουμε στην αρχή του video, ο Earl Bamber με την Porsche 911 προσπέρασε τον Vanthoor.
Στην αμέσως επόμενη πολύ γρήγορη δεξιά στροφή, ο οδηγός του Audi προσπαθεί να μείνει κολλημένος στην ουρά της Porsche για να μην χάσει την επαφή. Ίσως όμως να πλησίασε πολύ και να έχασε την αεροδυναμική πίεση, ίσως τα χιλιόμερα να ήταν κατά τι περισσότερα από όσα άντεχαν τα λάστιχά του. Το R8 ξεκόλλησε με πολλά και χτύπησε με την πίσω αριστερή γωνία. Η μούρη γύρισε ξανά προς τον τοίχο και καθώς το αυτοκίνητο άρχισε να σέρνεται ξύνοντας την μπαριέρα με πολλά χιλιόμετρα πήρε αέρα από κάτω. Το επίπεδο πάτωμα σε τέτοιες περιπτώσεις λειτουργεί σαν πτέρυγα.
Το Audi R8 του Vanthoor απογειώθηκε, προσγειώθηκε με την οροφή και σύρθηκε ανάποδα για πολλά μέτρα. Ευτυχώς, γλίτωσε τα χειρότερα αφού όλοι οι άλλοι οδηγοί που έρχονταν από πίσω κατάφεραν να τον αποφύγουν. Ο αγώνες διεκόπη ξανά. Έχοντας ήδη υπερβεί το χρονικό όριο της μέγιστης διάρκειας, λόγω της προηγούμενς διακοπής, οι κριτές αποφάσισαν να σφυρίξουν τη λήξη. Σε αυτές τις περιπτώσεις ισχύει η κατάταξη του προηγούμενη γύρου. Και στον προηγούμενο γύρο πρωτοπόρος ήταν ο Vanthoor. Έτσι ανακυρήχθηκε νικητής παρότι τερμάτισε τον αγώνα... μετά από ένα τρομακτικό ατύχημα.