υπάλληλοι, η οποία και έβαλε στο γκαράζ το μεγαλύτερο μέρος των πλυντικών οχημάτων του Δήμου.
Το θέμα είχε απασχολήσει και στο παρελθόν το patrasevents.gr όταν εξαιτίας της όλης κατάστασης μύριζαν άσχημα οι κάδοι των απορριμμάτων αφού είχαν αρκετό καιρό να πλυθούν.
Με την απένταξη από το αρμόδιο Υπουργείο των Καδοπλυντηρίων και των Βυτιοφόρων-Καταβρεχτικών οχημάτων από την κατηγορία των Μηχανημάτων Έργου (Μ.Ε) από τους ΟΤΑ, εξηγούνται και οι λόγοι της νέας κατάστασης.
Πρόκειται για μία μεθόδευση της κεντρικής εξουσίας έτσι ώστε η δουλειά να δοθεί στους ιδιώτες, μη επιτρέποντας σε δημοτικούς υπαλλήλους να οδηγούν τα οχήματα. Το ζήτημα φυσικά δεν απασχολεί μόνο τον Δήμο Πατρέων, αλλά όλους τους ΟΤΑ Α’ Βαθμού.
Βάρος στην τσέπη των δημοτών και κίνδυνος για τον Πατραϊκό
Τι σημαίνει το ενδεχόμενο της ιδιωτικοποίησης τους; Ακόμα πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη για τον δημότη. Το πλύσιμο των κάδων και των δρόμων σε ιδιωτικές εταιρίες θα αναγκάσει τον Δήμο να αυξήσει τα δημοτικά τέλη αφού θα πάψει πλέον αυτό να γίνεται δωρεάν.
Το άδειασμα των βόθρων θα αναγκάσει τους δημότες να δίνουν ένα ποσό της τάξεως των 180 με 240 ευρώ στους ιδιώτες, εκεί που τα δημοτικά βυτία δεν έπαιρναν περισσότερα από 40 ευρώ.
Με βάση όμως την οικονομική κατάσταση που υπάρχει στην τοπική κοινωνία ποιος θα μπορεί να δίνει ένα 200άρι περίπου για το άδειασμα του βόθρου του; Όλοι στην θάλασσα θα τα ρίχνουν. Καταλαβαίνει κανείς το μέγεθος της οικολογικής καταστροφής που μπορεί να δημιουργηθεί, ειδικότερα για την θάλασσα του Πατραϊκού, μέσα από την κατάσταση που είναι να διαμορφωθεί.

