Αμβρακίας Οδού. Σε όλο αυτό το διάστημα οι φορείς ζήτησαν επανηλλειμένως τη λειτουργία τόσο του πρώτου όσο και του τέταρτου τμήματος, δηλαδή των άκρων του αυτοκινητόδρομου.
Από την διαδικασία αυτή, σύμφωνα από αξιωματούχους του Υπουργείου Υποδομών, κρίθηκε ότι πρέπει να δοθεί μία οριστική λύση και να μην λιμνάζουν συνεχόμενα οι 4 εργολαβίες που στα 6,5 χρόνια που κατασκευάζονται, έφτασαν σε ποσοστό προόδου που ξεπερνά κατά λίγο το 50%.
Σύμφωνα με αυτές τις πηγές η μόνη εργολαβία που πρόκειται να συνεχιστεί είναι η πρώτη, αυτή που ξεκινά από το Άκτιο και φτάνει μέχρι το Πάλαιρο. Σε αυτήν αναμένεται η έγκριση από το Ελεγκτικό Συνέδριο για να προχωρήσει η συμπληρωματική χρηματοδότηση και να τρέξει μέχρι το τέλος το 2017 προκειμένου να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί ένα τμήμα περίπου 15χλμ. Το έργο αυτό κάνει η ΑΕΓΕΚ.
Όλες οι υπόλοιπες εργολαβίες, συμπεριλαμβανομένης και της 4ης σωστότερο ως Δυτική Παράκαμψη Αμφιλοχίας θα διαλυθούν. Σύμφωνα με τη διαδικασία που θα αποφασίστηκε, σύμφωνα με πηγές του Υπουργείου Υποδομών στο ypodomes.com μπορεί να πήραν χρονική παράταση (για να μην θεωρηθούν ληγμένες) αλλά δεν πρόκειται να προχωρήσουν παρακάτω. Σε αυτό υπάρχει μία μικρή επιφύλαξη για την 1η εργολαβία, που αν (με λίγες πιθανότητες) δεν εγκριθεί από το Ελ.Συνέδριο θα πρέπει να ακολουθήσει την μοίρα των υπόλοιπων εργολαβιών και να μπει στη σκούπα, ωστόσο μιλάμε για ακραίο σενάριο.
Το επόμενο διάστημα οι 3 διαλυμένες εργολαβίες μαζί με το ορφανό τμήμα των 400 μέτρων που ενώνει την Αμβρακία Οδό με την Ιόνια Οδό, θα αποτελέσουν την λεγόμενη εργολαβία σκούπα με ποσό που θα φτάνει τα 165εκ.ευρώ.
Η δημοπράτηση της εκτιμάται ότι θα γίνει στο πρώτο τρίμηνο του 2017 ενώ τα έργα θα ξεκινήσουν το Φθινόπωρο του 2017 με συνολική προθεσμία περίπου στα 3 χρόνια. Αυτό σημαίνει όπως πολλές φορές έχουμε γράψει στο ypodomes.com ότι η ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου θα είναι δυνατή το 2020.
Το έργο έχει αναλάβει η Διευθύνουσα Υπηρεσία του Υπουργείου Υποδομών, ΕΥΔΕ/ΚΣΣΥ. Ενδιαφέρον παρουσιάζει η αντίδραση των φορέων της περιοχής που όλο αυτό το διάστημα πίεζαν για τη συνέχιση των έργων και στην τέταρτη εργολαβία που όμως δεν ευτύχησε να προχωρήσει.