δρόμους της πόλης από το 2014.
Το... taxi εννέα θέσεων είναι ταξί χωρίς... ταξίμετρο. Προορίζεται για μετακινήσεις με μεγαλύτερη χιλιομετρική απόσταση από αυτή που γίνεται εντός πόλεως και η μίσθωσή του έχει προσυμφωνηθεί με τον οδηγό.
Το 8θέσιο βανάκι έχει 24ωρη εξυπηρέτηση. Όπως λέει ένας εκ των ιδιοκτητών του στο www.ka-business.gr αναλαμβάνει οργανωμένες μετακινήσεις ατόμων κυρίως εκτός πόλης, οι οποίοι στο τέλος μοιράζονται τα ναύλα και μετακινούνται οικονομικότερα σε σχέση με τα συμβατικά μπλε ταξί.
«Προσφέρουμε οικονομικές λύσεις μεταφοράς εντός και εκτός Θεσσαλονίκης, σε όλους τους δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς της Βόρειας Ελλάδας» αναφέρει μεταξύ άλλων στο www.ka-busness.gr, λέγοντας επίσης πως ο ίδιος και ο συνέταιρός του αναλαμβάνουν οργανωμένες περιηγήσεις σε τουριστικούς προορισμούς και αξιοθέατα αλλά και μεταφέρει μαθητές.
Ο κ. Φώτης Γούναρης μιλώντας στο www.ka-business.gr αναφέρει πως: «Πρόκειται για ταξί ειδικής μίσθωσης. Δεν έχει ταξίμετρο και η πληρωμή συμφωνείται με τον εκμισθωτή. Το κόστος επιμερίζεται δια οκτώ και όχι δια τρία ή δια τέσσερα, επομένως είναι πιο οικονομικό από τα υπόλοιπα».
Τα άσπρα taxi δεν βρίσκονται σε... πιάτσες αλλά στην οδό Β. Όλγας και Δελφών.
Σύμφωνα με τον ίδιο εξαιτίας της οικονομικής κρίσης και της αύξησης της τιμής των καυσίμων όσοι επιθυμούν να κάνουν μια ομαδική μεταφορά τον προτιμούν γιατί θα τους βγει η μετακίνηση φθηνότερα. «Εάν γνωρίσει ο κόσμος τις υπηρεσίες που προσφέρουμε, έχουμε συνεχώς δουλειά επομένως δεν επηρεαζόμαστε από την κρίση που χτύπησε τον κλάδο. Ωστόσο πρέπει να επισημανθεί πως δεν μπορέσαμε να γνωρίζουμε εποχές προ κρίσης» συμπληρώνει στο www.ka-business.gr.
Σημειώνεται ότι αντίστοιχα taxi κυκλοφορούν σε Ηράκλειο, Πάτρα και Αθήνα.
Πηγή