Βενζινοκίνητο: 2.000 ευρώ / χρόνο*
Τα βενζινοκίνητα 5ετίας είχαν κινητήρες που έκαιγαν στην πράξη, κοντά στα 9,0 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα, σε αντίθεση με τα καινούργια βενζινοκίνητα μοντέλα, τα οποία λόγω των νέων τους, μικρής χωρητικότητας turbo, έχουν μειώσει την κατανάλωσή τους στα 6,5 λτ./100 χλμ. Αρα, για 15.000 χλμ./χρόνο, όσα δηλαδή κάνει ένας μέσος οδηγός σήμερα, το κόστος καυσίμου ενός βενζινοκίνητου 5ετίας είναι 1.950 ευρώ/χρόνο.
Βενζινοκίνητο με LPG: 1.300 ευρώ / χρόνο*
Ένας τρόπος για να μειώσει κανείς το κόστος από την κατανάλωση καυσίμου, είναι να τοποθετήσει υγραέριο (LPG) στο μεταχειρισμένο βενζινοκίνητο αυτοκίνητο. Με αυτό τον τρόπο μπορεί η κατανάλωση να αυξάνεται κατά 20% (από τα 9,0 λτ./100 χλμ., θα πάει στα 10,8 λτ./ 100 χλμ.), όμως λόγω του χαμηλού κόστους του καυσίμου (0,70 ευρώ/λτ. έναντι 1,44 της αμόλυβδης), μειώνεται σημαντικά το πόσο πληρώνει ο οδηγός. Αρα, για 15.000 χλμ./χρόνο, το κόστος καυσίμου ενός βενζινοκίνητου 5ετίας με LPG είναι 1.130 ευρώ/χρόνο.
Diesel: 1.100 ευρώ / χρόνο*
Ένα πετρελαιοκίνητο μεταχειρισμένο 5ετίας «καίει» στην πράξη αρκετά λιγότερο από ό,τι ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο, αφού μια μέση τιμή κατανάλωσης στα 6,0 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα μπορεί να επιτευχθεί. Σε συνδυασμό μάλιστα με το γεγονός ότι το diesel ως καύσιμο είναι φθηνότερο από ό,τι η βενζίνη (προς το παρόν!), τότε για κάποιον που διανύει 15.000 χλμ./χρόνο, το κόστος καυσίμου ενός diesel 5ετίας είναι 1.020 ευρώ.