tromaktiko: "Ομορφιά μου... κοριτσάκι μου... που είσαι ψυχή μου;" - Συγκλονίζουν τα λόγια της αδερφής της 29χρονης αγνοούμενης

Κυριακή 7 Μαΐου 2017

"Ομορφιά μου... κοριτσάκι μου... που είσαι ψυχή μου;" - Συγκλονίζουν τα λόγια της αδερφής της 29χρονης αγνοούμενης



Με ένα συγκινητικό ποστ πριν λίγο, η μικρότερη αδερφή της αγνοούμενης μητέρας 3 παιδιών...
Ιωάννας Χατζημανωλάκη, συγκινεί το Πανελλήνιο.
"Ομορφιά μου... κοριτσάκι μου... που είσαι ψυχή μου; Που γυρνάς; Δώσε μας ένα σημάδι ότι είσαι καλά... μου λείπεις Νάνα μου..."

Διαβάστε και αυτό: 

Νέες αποκαλύψεις για την 29χρονη μητέρα 3 παιδιών Ιωάννα Χατζημανωλάκη

Αποκαλυπτικές είναι οι πληροφορίες που έρχονται καθημερινά στο προσκήνιο για την 29χρονη Ιωάννα Χατζημανωλάκη από την περιοχή του Μόρνου στο Μενίδι...
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!