πανηγυρίζει για την συμμετοχή της Ελλάδας στο ΝΑΤΟ και τα λεφτά που δίνονται για πολεμικές προμήθειες για την κάλυψη αναγκών του ΝΑΤΟ;
Αυτό που δεν λέει ο δημοσιογράφος Καρβουνόπουλος είναι ότι οι ελληνικές κυβερνήσεις ουσιαστικά φόρτωσαν τον λαό μας με ένα ακόμη σκάνδαλο αγοράζοντας ένα τύπο αεροσκάφους για τις ανάγκες του ΝΑΤΟ, ΤΟΥ ΕΥΡΩΣΤΡΑΤΟΥ και της ευρωπαϊκής πολεμικής βιομηχανίας!
Αλήθεια, χρειάζονται τα αεροσκάφη εναέριο ανεφοδιασμό για να πάνε στα νησιά;
Για να φτάσουν στον Έβρο μήπως;
ΟΧΙ!
Για να φτάσουν όμως στα βάθη της Αφρικής, στο Ιράκ και το Αφγανιστάν χρειάζονται!
Σύμφωνα με την αρθρογραφία:
"τα μεταγωγικά αεροσκάφη C-27 αποδεικνύνονται μια “πονεμένη ιστορία” για την ΠΑ. Η συνεργασία με τους Ιταλούς κατασκευαστές δεν είναι το μοναδικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει το ΓΕΑ. Το ατύχημα με το C-27 στην Σαντορίνη λίγο πριν το αεροσκάφος απογειωθεί προβληματίζει.
Θυμίζουμε ότι ο ένας έλικας του αεροσκάφους είχε “βρει” στο έδαφος την ώρα που το αεροσκάφος ήταν έτοιμο για απογείωση. Πολλοί σπεύσαμε να σκεφτούμε ότι το ατύχημα έγινε στην στροφή του αεροσκάφους για να βγει στον διάδρομο προσγείωσης. Ίσως η μεγαλύτερη από το προβλεπόμενο ταχύτητα να ήταν η αιτία, έλεγε το σενάριο.
Όμως ακριβώς το ίδιο ατύχημα έγινε στην αεροπορία της Λιθουανίας!!! Αεροσκάφος C-27J την ώρα που ετοιμαζόταν για απογείωση αντιμετώπισε το ίδιο πρόβλημα! Ο δεξιός έλικας “βρήκε” έδαφος, με αποτέλεσμα να καταστραφεί και να γίνουν ζημιές και στο δεξί φτερό".
Επίσης, ο αρθρογράφος επισημαίνει ότι "η ελληνική πλευρά έχει διευκολύνει και με το παραπάνω τους ιταλούς της ALENIA με την απόφασή της να μην παραλάβει τα τέσσερα τελευταία αεροσκάφη που προορίζονταν για την ΠΑ. Ήταν τα αεροσκάφη που διέθεταν δυνατότητα εναέριου ανεφοδιασμού. Δεν τα παραλάβαμε για να πετάνε τουλάχιστον τα υπόλοιπα οκτώ. Δεν πετάνε! Οι Ιταλοί “μοσχοπουλάνε” τα τέσσερα C-27 σε διπλάσια τιμή!" Τώρα έχουμε πρόβλημα ακόμη κι όταν πάνε να απογειωθούν;
Τι σημαίνει όμως ότι "η ελληνική πλευρά έχει διευκολύνει και με το παραπάνω τους Ιταλούς της ALENIA";
Οι ελληνικές κυβερνήσεις ουσιαστικά φόρτωσαν τον λαό μας με ένα ακόμη σκάνδαλο αγοράζοντας ένα τύπο αεροσκάφους για τις ανάγκες του ΝΑΤΟ!
Το δεύτερο είναι ότι οι κυβερνητικές αποφάσεις -σε κάθε φάση- έγιναν με κριτήριο την ενδυνάμωση της ευρωπαϊκής πολεμικής βιομηχανίας.
Θυμίζουμε τι έγραφε το onalert.gr:
Ως “λύση υψηλού ρίσκου” χαρακτηρίζεται η επιλογή να μην παραληφθούν τα τέσσερα μεταγωγικά αεροσκάφη C 27 με δυνατότητα εναέριου ανεφοδιασμού από την ιταλική Alenia. Οι μόνοι κερδισμένοι με βεβαιότητα είναι οι ιταλοί οι οποίοι έχουν βρει πελάτες για να πουλήσουν τα τέσσερα αεροσκάφη σε τιμή σχεδόν διπλάσια απ΄ ότι τα είχαμε αγοράσει εμείς! 25 εκατομμύρια για το καθένα ήταν η “ελληνική τιμή”, με 45 εκατομμύρια το καθένα θα τα πουλήσουν στην Λατινική Αμερική -πιθανότατα στο Μεξικό- οι Ιταλοί! Τι αναμένουμε να κερδίσουμε εμείς; Ότι η Alenia θα εξασφαλίσει την πτήση των τεσσάρων από τα οκτώ αεροσκάφη που έχουμε. Από τα οποία πετάει περιστασιακά το ένα! Απ΄ αυτή την άποψη η φωτογραφία που δημοσιεύουμε μπορεί να χαρακτηριστεί...ντοκουμέντο!
Το Onalert είχε ασχοληθεί διεξοδικά με το θέμα πριν προκύψει η συμφωνία της ελληνικής πλευράς με τους Ιταλούς. Η ενημέρωση που είχε γίνει στην στην Επιτροπή Εξωτερικών και Άμυνας για να αιτιολογηθεί το “κόψιμο” των τεσσάρων μεταγωγικών αεροσκαφών είχε μεγάλο ενδιαφέρον αφού απ΄ αυτή προέκυπτε ότι ικανοποιούσαμε και τις απαιτήσεις των δανειστών μας!
Αναφέρθηκε συγκεκριμένα: “Για την εκπλήρωση των υποχρεώσεων που απορρέουν από τη νέα δημοσιονομική πολιτική και κατόπιν συνεννόησης με το υπουργείο Οικονομικών ,παρακαλούμε όπως προβείτε άμεσα και με πλήρη κατοχύρωση των συμφερόντων του Ελληνικού Δημοσίου ,σε τροποποίηση της προμήθειας αεροσκαφών μεταφοράς C-27. Η εν λόγω προμήθεια θα αφορά πλέον 8 και όχι 12 αεροσκάφη σύμφωνα με την πρόταση της προμηθεύτριας εταιρείας και με δεδομένο ότι από το 2007 εκκρεμεί η παράδοση τεσσάρων αεροσκαφών για τα οποία το Ελληνικό Δημόσιο έχει εκπληρώσει τα προαπαιτούμενα προμήθειάς τους”.
Δείτε τα έγγραφα:
Πηγή