tromaktiko: 5 πράγματα που δεν πρέπει να πείτε σε μια μητέρα με δίδυμα παιδιά

Σάββατο 1 Ιουλίου 2017

5 πράγματα που δεν πρέπει να πείτε σε μια μητέρα με δίδυμα παιδιά



Αυτή η μαμά δίδυμων παιδιών τα έχει ακούσει όλα, χιλιάδες φορές! Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μπορείτε να συνεχίσετε να τα επαναλαμβάνετε...

Όταν ήμουν έγκυος στα δίδυμα παιδιά μου, πήρα πολλή προσοχή ακριβώς επειδή το μέγεθός μου με έκανε θέαμα στο δρόμο! Εκείνη την εποχή, μια φίλη που είχε ήδη αποκτήσει δίδυμα μου είχε πει: «Μην περιμένεις ότι αυτό θα αλλάξει όταν γεννήσεις, στην πραγματικότητα θα γίνει ακόμα χειρότερο!». Και τώρα που είμαι μια περήφανη μαμά δίδυμων παιδιών, είμαι εδώ για να επιβεβαιώσω τα λόγια της.

Ακόμα και τώρα παίρνω πολλή προσοχή, ειδικά από ξένους που προσπαθούν απλώς να ξεκινήσουν συζήτηση μαζί μου. Όπως κάθε άλλη μητέρα με δίδυμα, ακούω τα ίδια σχόλια ξανά και ξανά -είτε σκοπίμως αρνητικά είτε όχι- που με κάνουν να εκνευρίζομαι. Παρακάτω είναι μερικά από τα λιγότερο αγαπημένα μου:

1. «Είναι φυσιολογικά;»

Αυτή η ερώτηση βρίσκεται πάντα στην κορυφή της λίστας μου επειδή είναι λανθασμένη για τόσους πολλούς λόγους! Στο επίκεντρο της ερώτησης βρίσκεται η περιέργεια για ένα ζήτημα που δεν είναι δική τους υπόθεση, ιδιαίτερα αν δεν γνωριζόμαστε αρκετά. Και, φυσικά, το να υπονοούν ότι αυτά τα πλάσματα είναι κάτι άλλο από «φυσιολογικά» είναι εντελώς ανόητο. Κανένας πολιτισμένος άνθρωπος δεν πρέπει να θέτει μια τόσο άστοχη ερώτηση. Ωστόσο, αυτό που όλοι πραγματικά θέλουν να ξέρουν είναι αν τα δίδυμα προήλθαν από θεραπείες γονιμότητας, κάτι το οποίο ακούγεται καλύτερα.

2. «Έχετε κι άλλα δίδυμα στην οικογένεια;»

Αυτή η ερώτηση στην αρχή φαίνεται αθώα, αλλά είτε το συνειδητοποιούν είτε όχι, συχνά αλιεύουν την απάντηση στην παραπάνω ερώτηση σχετικά με τις θεραπείες γονιμότητας. Και πιστέψτε με, οι περισσότεροι το συνειδητοποιούν.

3. «Ποιο είναι πιο έξυπνο;»

Και τα δύο! Αυτή η ερώτηση είναι αντίστοιχη της «Ποιο είναι πιο δύστροπο;» και τότε είμαι έτοιμη να απαντήσω «Εγώ, οπότε καλύτερα να αρχίσεις να τρέχεις!». Είμαι πολύ ανοιχτή να απαντήσω σε έναν αριθμό ερωτήσεων, αλλά μη μου ζητάς να βάλω μια αρνητική ετικέτα σε κάποιο από τα παιδιά μου.

4. «Ποιο είναι μεγαλύτερο;»

Προσωπικά δεν με ενοχλεί αυτή η ερώτηση, καθώς υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που φαίνεται να ενδιαφέρονται πραγματικά για τη σειρά της γέννησης. Ο γιος μου είναι ένα λεπτό μεγαλύτερος και είμαστε στην ευχάριστη θέση να μοιραζόμαστε αυτές τις πληροφορίες. Αλλά υπάρχουν άλλοι γονείς διδύμων που το θεωρούν πολύ ευασίσθητο θέμα και δεν επιλέγουν να αποκαλύπτουν μέχρι κάποια ηλικία στα παιδιά τους ποιο γεννήθκε πρώτα, καθώς αυτό μπορεί να προκαλέσει περιττές τριβές.

5. «Τελειώσατε με τα παιδιά!»

Στην πραγματικότητα ναι, δεν σχεδιάζω να κάνω άλλα παιδιά, μια απόφαση που πήρα με τον σύζυγό μου, αλλά ο οικογενειακός προγραμματισμός είναι δική μας υπόθεση. Και επιπλέον, γιατί τα δύο παιδιά πρέπει να είναι ο μαγικός αριθμός για όλους; Οι περισσότεροι αγαπούν ιδιαίτερα να κάνουν αυτή την ερώτηση αφού παρατηρήσουν ότι έχω ένα αγόρι και ένα κορίτσι. Περιττό να πω ότι πιστεύω πως  μια οικογένεια είναι πλήρης κάθε φορά που οι γονείς αισθάνονται ότι είναι πραγματικά, όχι μετά την επίτευξη μιας ισορροπίας ανάμεσα σε ένα αγόρι και ένα κορίτσι.

Πηγή
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!