Επίσης διορθώνεται κι η απόφαση του 2000 ως προς το αναφερόμενο μήκος της παράκαμψης Βόλου σε 20.510 περίπου – αντί του 19.828 και τη χιλιομετρική θέση.
Η απόφαση αυτή ελήφθη, επειδή το οδικό τμήμα της παράκαμψης Άνω και Κάτω Λεχωνίων της μελέτης «Ολοκλήρωση μελετών στο οδικό κύκλωμα Πηλίου, τμήμα παράκαμψη Αγριάς – Αφέτες» δεν είναι χαρακτηρισμένο αλλά έχει μελετηθεί με ικανά γεωμετρικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά εθνικής οδού κι αποτελεί νέα χάραξη και βελτιωμένη παραλλαγή της υφιστάμενης εθνικής οδού(34) στο τμήμα που διέρχεται μέσα από τους οικισμούς Κ. Λεχώνια και Α. Λεχώνια.
Επίσης η υφιστάμενη σήμερα οδός «Βόλος – Νεοχώρι – Τσαγκαράδα – Χορευτό» έχει υποβαθμισμένα εξωτερικά στοιχεία, διέρχεται μέσα από οικισμούς και εγκυμονεί κινδύνους για την ασφάλεια πεζών κι οχημάτων. Η βελτίωση της εν λόγω οδού παρακάμπτει τους οικισμούς Κάτω κι Άνω Λεχώνια κι αναβαθμίζει τις κυκλοφοριακές συνθήκες ως προς την άνεση, ταχύτητα κι ασφάλεια των μετακινήσεων.
Το εν λόγο οδικό τμήμα πληροί της προϋποθέσεις ένταξής του στο τριτεύον εθνικό οδικό δίκτυο καθώς εξυπηρετεί μετακινήσεις σε περιοχή με τουριστικό κι αναπτυξιακό ενδιαφέρον.