tromaktiko: Αληθινή εξομολόγηση: «Το αγόρι της κολλητής μου το έκανε απίστευτα – Σήκωσε τη φούστα μου και…»

Κυριακή 16 Ιουλίου 2017

Αληθινή εξομολόγηση: «Το αγόρι της κολλητής μου το έκανε απίστευτα – Σήκωσε τη φούστα μου και…»



Σε πολλές έχει τύχει να νιώσουν ότι τους γλυκοκοιτάζει το αγόρι της φίλης τους...
Μπαα ιδέα μου θα ‘ναι! Σε πολλούς έχει συμβεί να δουν την κολλητή της κοπέλας τους λίγο... διαφορετικά.

Αγαπημένοι φίλοι, το όνομα μου είναι Σάντρα και θα σας διηγηθώ την ερωτική εμπειρία που είχα τον περασμένο Δεκέμβριο. Μια μέρα που ήμουν μόνη στο σπίτι καθώς η Μαρία, η συγκάτοικος μου πήγε στο πατρικό της στο χωριό.

Χτύπησε το κουδούνι της πόρτας και ανοίγοντας είδα έκπληκτη τον Κώστα, το αγόρι της Μαρίας. Παραξενεύτηκα στην αρχή και του εξήγησα ότι η φίλη μου, απουσιάζει αλλά αυτός μου είπε ότι ήρθε για μένα αφού θέλει να μου μιλήσει.

Η σχέση τους, τον τελευταίο καιρό περνά κρίση και ήθελε από εμένα, την κολλητή της, να του δώσω μια εξήγηση για την περίεργη όπως έλεγε συμπεριφορά της φίλης μου απέναντι του. Του είπα ότι δεν είχα ιδέα και ότι η Μαρία δεν μου είχε εκμυστηρευτεί κάτι για την σχέση τους.

Τον είδα ιδιαίτερα αγχωμένο και του προσέφερα ένα ποτό για να χαλάρωση, το ένα ποτό έγιναν δυο και σύντομα βρήκε το θάρρος να μου εκμυστηρευτεί ότι τώρα συνειδητοποιούσε πόσο μεγάλο λάθος ήταν που έκανε σχέση με την φίλη μου και όχι με εμένα!! Οι δυο τους γνωρίστηκαν όταν πήγαμε εγώ με την Μαρία διακοπές στην Μύκονο το προηγούμενο καλοκαίρι.

Η αλήθεια είναι ότι κάθε φορά που συναντιόταν τα βλέμματα μας ένιωθα τον κρυφό πόθο του για μένα αλλά ούτε αυτός αλλά ούτε και εγώ τολμούσαμε να το παραδεχθούμε. Πριν ακόμα συνειδητοποιήσω που θα οδηγούσε αυτή η απρόσμενη εξομολόγηση, με πλησίασε και με φίλησε τρυφερά ενώ παράλληλα άρχισε να με χαϊδεύει σε όλο μου το κορμί.

Ένιωσα την καρδιά μου να χορεύει σαν τρελή. Προτού προλάβω να αντιδράσω οι κινήσεις του έγιναν ακόμα πιο αποφασιστικές σηκώνοντας την φούστα μου και κολλώντας το πρόσωπο του στο βρακάκι μου.

Η γλώσσα του έβαλε στόχο την απαγορευμένη ζώνη χαρίζοντας μου μοναδικές στιγμές απόλαυσης. Ήταν προφανές ότι ήταν ασυναγώνιστος. Όταν μετά από λίγο έκανε μια μικρή ανάπαυλα βρήκα την ευκαιρία να πάρω εγώ την πρωτοβουλία των κινήσεων κατεβάζοντας το φερμουάρ του παντελονιού του και περνώντας στα χέρια μου τον ανδρισμό του...

Με ικανοποίηση διαπίστωσα ότι από πλευράς μεγέθους ο Κώστας ήταν αρκετά προικισμένος. Στην συνέχεια με σήκωσε με τα δυνατά του μπράτσα και με έβαλε να καθίσω πάνω του... Η απόλαυση συνεχίστηκε για αρκετή ώρα!

Την επόμενη μέρα το πρωί συμφωνήσαμε να μην δώσουμε συνέχεια, όσο υπέροχη και αν ήταν η προηγούμενη νύχτα και να μείνουμε απλά φίλοι. Λίγο πριν κλείσει την πόρτα πίσω του μου έδωσε ένα γλυκό φιλί και με αποχαιρέτησε με ένα χαμόγελο.

Σάρα, αναγνώστρια...

Απίστευτη ιστορία: Την έβρισκε με τις θείες του - Γαργαλιστικές λεπτομέρειες

Δυο αδελφάδες, ζουν μαζί στο πατρικό σπίτι, μονοκατοικία στο...
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!