tromaktiko: ΘΑ ΜΕΙΝΕΤΕ: Πόσα παίρνει ο Γιώργος Κωνσταντίνου για κάθε επανάληψη της ταινίας "Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα";

Κυριακή 30 Ιουλίου 2017

ΘΑ ΜΕΙΝΕΤΕ: Πόσα παίρνει ο Γιώργος Κωνσταντίνου για κάθε επανάληψη της ταινίας "Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα";



Ο ηθοποιός Γιώργος Κωνσταντίνου βρέθηκε σε τηλεοπτική εκπομπή και θυμήθηκε μαζί τους στιγμές του τόσο στον κινηματογράφο όσο και στο θέατρο...

Ο ηθοποιός αναφέρθηκα στα χρήματα που παίρνουν οι ηθοποιοί από πνευματικά δικαιώματα, αλλά και πως ήταν η πρώτη του φορά που είδε τον εαυτό του στον κινηματογράφο.

«Τότε στις ταινίες δεν ήταν σπουδαία τα λεφτά. Μετά έγιναν πολλά, όταν άρχισε η τηλεόραση γιατί ήταν και καθημερινά. Παίρνουν κάποια λεφτά οι ηθοποιοί από πνευματικά δικαιώματα αλλά είναι πολύ λίγα. Όταν δίνουν ένα μπάτζετ δύο τρεις χιλιάδες, αν μοιραστεί αυτό το ποσό σε όλους που έπαιζαν. Πωπω λέει τι λεφτά θα παίρνατε! Και παίζει ας πούμε το «Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα», το μερίδιο το δικό μου είναι 45 ευρώ.»

Μάλιστα, αναφέρθηκε και στην πρώτη κινηματογραφική ταινία του, η οποία ήταν «Η Λίζα και η άλλη»: «Δεν είχα ξαναπαίξει στον κινηματογράφο και πάω λοιπόν στην πρεμιέρα, δίπλα μου καθόταν η Τζόλυ Γαρμπή και μόλις βλέπω τον εαυτό μου σηκώνομαι να φύγω και μου αρπάζει το χέρι μου λέει «κάτσε». Είδα ένα τέρας! Έναν άνθρωπο με μια μύτη τόση, κοντά μαλλιά. «Κάτσε κάτω είσαι πολύ καλός»μου λέει. «Τι καλός; Τι είναι αυτό το πράγμα!».
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!