tromaktiko: Τόνια Σωτηροπούλου: Θεωρώ ότι είμαι λίγο διπολική προσωπικότητα

Κυριακή 30 Ιουλίου 2017

Τόνια Σωτηροπούλου: Θεωρώ ότι είμαι λίγο διπολική προσωπικότητα



Για την οικογένεια της, αν πέρασε δύσκολη εφηβεία και πώς αντιμετωπίζει τις ψυχολογικές της διακυμάνσεις, μίλησε σε...
πρόσφατη συνέντευξη της η Τόνια Σωτηροπούλου.

Έχεις περάσει δύσκολες καταστάσεις στη δική σου οικογένεια;

«Οχι, είμαι τυχερή... Οι γονείς μου με στηρίζουν πολύ. έχουμε πολύ. καλή σχέση, πολύ φιλική. Πάντα είχαμε! Προφανώς και ως οικογένεια τσακωνόμασταν κατά καιρούς Και υπήρχαν προστριβές και εντάσεις, αλλά δεν μπορώ να παραπονεθώ για τον τρόπο που μεγάλωσα»

Πέρασες δύσκολη εφηβεία;

«Δύσκολη, αλλά από προσωπική πεποίθηση. Δηλαδή είχα πάρα πολλά ψυχολογικά σκαμπανεβάσματα. Εχω και μια ροπή εγώ πάντα προς Την κατάθλιψη», λέει στην εφημερίδα Ειδήσεις και καταλήγει:

«Δεν μου συμβαίνει κάτι τραγικό... Εχω πολλές διακυμάνσεις στον χαρακτήρα μου, έχω κυκλοθυμία και επίσης θεωρώ ότι είμαι λίγο διπολική προσωπικότητα. Εχω κάνει πάρα πολλή δουλειά με τον εαυτό μου για να βελτιωθώ και να είμαι πιο χαλαρή και ανοιχτόμυαλη. Είμαι πολύ θετική τώρα σε σχέση με το πώς ήμουν, αλλά μερικές φορές ψάχνω τρόπο να γκρινιάξω», καταλήγει.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!