Υπάρχει ένας κλάδος στην αγορά αλκοολούχων ποτών που αντιμετωπίζει προβλήματα λόγω των...
millennials. Σύμφωνα με τη Goldman Sachs, η συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα όχι μόνο καταναλώνει λιγότερο αλκοόλ, αλλά, όταν το κάνει, έχει σαφή προτίμηση προς τα κρασιά και τα υπόλοιπα αλκοολούχα ποτά, αντί της μπύρας.
«Βλέπουμε μια αλλαγή στις καταναλωτικές τάσεις της συγκεκριμένης ομάδας» σχολιάζει ο επικεφαλής αναλυτής της έρευνας.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, η διείσδυση της μπύρας στην αγορά υποχώρησε κατά 1% το 2016 σε σχέση με έναν χρόνο πριν στις ΗΠΑ, ενώ το κρασί και τα οινοπνευματώδη ποτά παρέμειναν σταθερά. Επιπλέον, για το 2017 προβλέπει επιπλέον συρρίκνωση της αγοράς, κατά 0,7%.
millennials. Σύμφωνα με τη Goldman Sachs, η συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα όχι μόνο καταναλώνει λιγότερο αλκοόλ, αλλά, όταν το κάνει, έχει σαφή προτίμηση προς τα κρασιά και τα υπόλοιπα αλκοολούχα ποτά, αντί της μπύρας.
«Βλέπουμε μια αλλαγή στις καταναλωτικές τάσεις της συγκεκριμένης ομάδας» σχολιάζει ο επικεφαλής αναλυτής της έρευνας.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, η διείσδυση της μπύρας στην αγορά υποχώρησε κατά 1% το 2016 σε σχέση με έναν χρόνο πριν στις ΗΠΑ, ενώ το κρασί και τα οινοπνευματώδη ποτά παρέμειναν σταθερά. Επιπλέον, για το 2017 προβλέπει επιπλέον συρρίκνωση της αγοράς, κατά 0,7%.