Το Survivor εισέβαλε φέτος στην ελληνική τηλεόραση και πραγματικά έφερε τα πάνω κάτω...
Τα νούμερα τηλεθέασης που σημείωνε σε κάθε επεισόδιο ήταν απίστευτα και φυσικά όλοι ήθελαν να διαφημιστούν στα διαλείμματα. Αυτό, όμως, είχε τεράστιο κόστος και όπως θα δείτε παρακάτω, τα νούμερα …ζαλίζουν.
Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στο ρεπορτάζ της εφημερίδας “Πρώτο Θέμα”: «Στα 12 λεπτά διαφημιστικού χρόνου που αντιστοιχούσαν σε κάθε ώρα, οι υπολογισμοί που μπορούν να γίνουν είναι πολύ απλοί. Το κάθε δευτερόλεπτο είχε ελάχιστο κόστος 300 ευρώ, ενώ ο ελάχιστος χρόνος που μπορούσε να διατεθεί ήταν 22 δευτερόλεπτα.
Φυσικά οι περισσότεροι πλήρωναν πολύ περισσότερο και αν κάποιος αναλογιστεί ότι το κόστος κάθε επεισοδίου άγγιζε τις 150.000 ευρώ ίσως καταλάβει εύκολα για τι κέρδος μιλάμε. Αυτά τα έσοδα πήγαιναν όλα στα συρτάρια του ΣΚΑΙ εκτός από αυτά που αφορούν όλους όσοι επέλεξαν την τοποθέτηση προϊόντων στη διάρκεια της εκπομπής (φαγητά, ποτά, ρούχα και ηλεκτρονικά είδη). Σε αυτή την περίπτωση τα έσοδα πήγαιναν στην εταιρεία παραγωγής.
Στην πορεία της σεζόν υπήρξε επαναδιαπραγμάτευση που αφορούσε τις ρήτρες πρόσθετης αμοιβής προς την εταιρεία παραγωγής αν και εφόσον το ποσοστό τηλεθέασης ξεπερνούσε το 50%. Ο τελικός λογαριασμός για το Survivor είναι 24 εκατ. ευρώ κέρδος και 18,5 εκατ. ευρώ κόστος. Το 50% δηλαδή των ετήσιων εσόδων ενός σταθμού ήρθε μόνο από αυτό το πρόγραμμα».
Τα νούμερα τηλεθέασης που σημείωνε σε κάθε επεισόδιο ήταν απίστευτα και φυσικά όλοι ήθελαν να διαφημιστούν στα διαλείμματα. Αυτό, όμως, είχε τεράστιο κόστος και όπως θα δείτε παρακάτω, τα νούμερα …ζαλίζουν.
Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στο ρεπορτάζ της εφημερίδας “Πρώτο Θέμα”: «Στα 12 λεπτά διαφημιστικού χρόνου που αντιστοιχούσαν σε κάθε ώρα, οι υπολογισμοί που μπορούν να γίνουν είναι πολύ απλοί. Το κάθε δευτερόλεπτο είχε ελάχιστο κόστος 300 ευρώ, ενώ ο ελάχιστος χρόνος που μπορούσε να διατεθεί ήταν 22 δευτερόλεπτα.
Φυσικά οι περισσότεροι πλήρωναν πολύ περισσότερο και αν κάποιος αναλογιστεί ότι το κόστος κάθε επεισοδίου άγγιζε τις 150.000 ευρώ ίσως καταλάβει εύκολα για τι κέρδος μιλάμε. Αυτά τα έσοδα πήγαιναν όλα στα συρτάρια του ΣΚΑΙ εκτός από αυτά που αφορούν όλους όσοι επέλεξαν την τοποθέτηση προϊόντων στη διάρκεια της εκπομπής (φαγητά, ποτά, ρούχα και ηλεκτρονικά είδη). Σε αυτή την περίπτωση τα έσοδα πήγαιναν στην εταιρεία παραγωγής.
Στην πορεία της σεζόν υπήρξε επαναδιαπραγμάτευση που αφορούσε τις ρήτρες πρόσθετης αμοιβής προς την εταιρεία παραγωγής αν και εφόσον το ποσοστό τηλεθέασης ξεπερνούσε το 50%. Ο τελικός λογαριασμός για το Survivor είναι 24 εκατ. ευρώ κέρδος και 18,5 εκατ. ευρώ κόστος. Το 50% δηλαδή των ετήσιων εσόδων ενός σταθμού ήρθε μόνο από αυτό το πρόγραμμα».