tromaktiko: "Με τη Μαρία Ηλιάκη είχαμε έρθει σε περίεργες καταστάσεις…" [video]

Παρασκευή 28 Ιουλίου 2017

"Με τη Μαρία Ηλιάκη είχαμε έρθει σε περίεργες καταστάσεις…" [video]



Η Κατερίνα Καινούργιου αποκαλύπτει για τη Μαρία Ηλιάκη και ο Θέμης Μάλλης την παίρνει τηλέφωνο στο αέρα...


Η Κατερίνα Καινούργιου κάνοντας αναδρομή στην τηλεοπτική της πορεία, δεν θα μπορούσε να μην σταθεί στο «Δέστε τους», αλλά και στη σχέση με τον Νίκο Μουτσινά και τη Μαρία Ηλιάκη.

«Την τελευταία χρονιά υπήρχαν εντάσεις. Και υπήρχαν εντάσεις γιατί ο καθένας ήθελε να κάνει διαφορετικά πράγματα. Όταν κάποιος θέλει να εξελιχθεί, αυτό μπορεί δυστυχώς να ενοχλεί κάποιους άλλους. Ο Νίκος σίγουρα χαίρεται πάρα πολύ με την πορεία μου και την εξέλιξη μου, είμαι 100% σίγουρη για αυτό. Τώρα με τη Μαρία είχαμε έρθει σε περίεργες καταστάσεις, παρόλο που ήμασταν πολύ καλές φίλες, υπήρξαμε φίλες και αγαπηθήκαμε πραγματικά, κι ακόμα μέσα μου την αγαπάω.


Όμως οι γυναίκες έχουν κι αυτό τον ανταγωνισμό πολλές φορές και καμιά φορά όταν έχεις συνηθίσει κάποια κοπέλα και είναι στο πάνελ σου, στην παρέα σου, μετά μπορεί να μην μπορείς να πιστέψεις ότι αυτή η κοπέλα μπορεί να εξελιχθεί ίσως και περισσότερο από εσένα κάποια στιγμή. Δεν το ένιωσα, αλλά στο τέλος εγώ ήθελα να κάνω άλλα πράγματα, μου προτάθηκε να κάνω μια δικιά μου εκπομπή στην Alpha, η Μαρία ήθελε να κάνει κάτι δικό της, οπότε εγώ δεν μπορούσα να υπάρξω εφόσον μου είχε προταθεί κάτι καλύτερο να συνεχίσω να υπάρχω πιο κάτω. Ο σκοπός μας είναι να εξελισσόμαστε κι εφόσον μας δίνεται η ευκαιρία να κάνουμε αυτό που αγαπάμε κι εγώ θέλω να εξελιχθώ και αυτό κάνω πια.

Δυστυχώς δεν μιλάω με κάποιον. Να έχουμε καθημερινή επικοινωνία. Με τον Νίκο θα δώσουμε τις ευχές μας, θα μιλήσουμε που και που, τον αγαπάω πάρα πολύ και είμαι ευγνώμων για όλα αυτά που μου έχει δώσει αυτά τα χρόνια, γιατί χάρη στο Νίκο εγώ βγήκα και μπροστά» είπε η Κατερίνα Καινούργιου και ο Θέμης Μάλλης προσπάθησε να πάρει τηλέφωνο την Μαρία Ηλιάκη…


Πηγή
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!