Κύπρου, ήταν η αεροδρομική σύνδεση με το εξωτερικό όπου οι πτήσεις συντελούνταν με υδροπλάνα από το σημείο που βρίσκεται σήμερα ο Μόλος, απέναντι από το ξενοδοχείο Continental.
Σύμφωνα με σχετικό δημοσίευμα της λεμεσιανής εφημερίδας "Παρατηρητής" στις 19 Απριλίου του 1932 το αερόπλοιο της «Αυτοκρατορικής Αεροπλοΐας», ένα δεκαπενταθέσιο υδροπλάνο «της τάξεως Σκιπίωνος» με τέσσερα άτομα πλήρωμα προσέγγιζε για πρώτη φορά στο μόλο της Λεμεσού απέναντι από το ξενοδοχείο Κοντινεντάλ.
Το εν λόγω αεροπλάνο εκτελούσε διαδρομή από την Αγγλία και η πτήση ήταν πλήρως εξοπλισμένη για να προσφέρει στους επιβάτες τροφή και ποτό καθ' όλη τη διάρκεια του ταξιδιού ενώ στις 23 Απριλίου ακολούθησε δεύτερο αερόπλοιο που έκανε το δρομολόγιο από Κύπρο προς Ινδίες.
Εξαιτίας της προοδευτικής πορείας που ακολουθούσε την εποχή εκείνη η Λεμεσός τόσο οικονομικά, εμπορικά και βιομηχανικά όσο και πολιτισμικά, αποτελούσε το ιδανικό μέρος να ξεκινήσει στην Κύπρο η επαναστατική - για τα συγκοινωνιακά δεδομένα της εποχής - κίνηση.
Εκτεταμένα δημοσιεύματα της εφημερίδας αναφέρονται στις πτήσεις που διαδραματίζονταν από Κύπρο προς Αθήνα και Ρόδο ενώ η πτήση προς Αθήνα διαρκούσε 7 ώρες και υπήρχε άμεση σύνδεση με Παρίσι και Λονδίνο, ενώ παράλληλα υπήρχαν πτήσεις από Κύπρο προς Τιβεριάδα στην Παλαιστίνη.
Οι διαδρομές αυτές βοήθησαν και στην ανάπτυξη της αλληλογραφίας με το εξωτερικό, με την Αεροπορική Ταχυδρομική Υπηρεσία και το μεγάλο υδροπλάνον της "Αυτοκρατορικής Αεροπορικής Γραμμής". Μια επαναστατική μέθοδος επικοινωνίας, αν αναλογιστεί κανείς πως πριν την αλληλογραφία διά αέρος χρειάζονταν μέρες ή ακόμα και εβδομάδες για την επικοινωνία με την υπόλοιπη Ευρώπη και τον κόσμο εκτός Κύπρου.
Η Λεμεσός κερδίζει επάξια τον τίτλο της πρωτοπόρας πόλης της Κύπρου μέσα από τα επιτεύγματα της τόσο στον βιομηχανικό και εμπορικό τομέα όσο και στις συγκοινωνίες ενώ παράλληλα συνέβαλε σημαντικά στην ανάπτυξη και εξέλιξη ολόκληρου του νησιού.
Πηγή