tromaktiko: Συγκινημένος ο Κώστας Καζάκος στον απολογισμό του ως καλλιτεχνικός διευθυντής του ΔΗΠΕΘΕ

Πέμπτη, 3 Αυγούστου 2017

Συγκινημένος ο Κώστας Καζάκος στον απολογισμό του ως καλλιτεχνικός διευθυντής του ΔΗΠΕΘΕ



Το τέλος εποχής για τον Κώστα Καζάκο στο τιμόνι του Καλλιτεχνικής Διεύθυνσης του ΔΗΠΕΘΕ της Πάτρας γράφτηκε και ...
επίσημα το μεσημέρι της Τετάρτης, στη συναισθηματικά φορτισμένη συνέντευξη που δόθηκε στο χώρο Μπάρρυ. Παρόντες στη συνέντευξη Τύπου, ο Κώστας Καζάκος, ο οποίος βρίσκεται στην Πάτρα με την παράσταση «Οιδίπους επί Κολώνο», ο πρόεδρος του ΔΗΠΕΘΕ Ανδρέας Τερζής αλλά και ο δήμαρχος Πατρέων Κώστας Πελετίδης.

Τη συνέντευξη – απολογισμό παρακολούθησαν επίσης, μέλη του Δ.Σ. του ΔΗΠΕΘΕ, ηθοποιοί και εργαζόμενοι του Δημοτικού Θεάτρου.

Μάλιστα, πριν από τη έναρξη της συνέντευξης, η κόρη μιας από τις εργαζόμενες στο λογιστήριο του θεάτρου προσέφερε στον Κώστα Καζάκο μια ανθοδέσμη εκ μέρους των εργαζομένων, ως δείγμα ευχαριστίας τους για τη συνεργασία που είχαν αυτά τα δυόμιση χρόνια.

Ο Κώστας Καζάκος δεν έκρυψε τη συγκίνησή του για το γεγονός ότι φεύγει από το ΔΗΠΕΘΕ, καθώς όπως είπε, αυτά τα δυόμιση χρόνια δημιουργήθηκε ένας συναισθηματικός δεσμός ανάμεσα στον ίδιο και στους ανθρώπους της Πάτρας, ο οποίος δεν μπορεί να κοπεί. Για αυτό και δήλωσε ότι θα είναι «παρών στο βαθμό που χρειάζομαι», σπεύδοντας ωστόσο να διευκρινίσει ότι αυτό δεν σημαίνει ότι ο επόμενος καλλιτεχνικός διευθυντής «δεν θα είναι επαρκής».

Ο απερχόμενος καλλιτεχνικός διευθυντής μίλησε εκτενώς και για τις επιθέσεις, όπως είπε, που δέχθηκε κατά τη διάρκεια της θητείας του. «Κατηγορήθηκα με ανυπόστατα στοιχεία και ψεύδη, μερικά εκ των οποίων συνιστούν συκοφαντική δυσφήμηση», ανέφερε χαρακτηριστικά για να σπεύσει να δηλώσει πως όλα αυτά «είναι πούπουλα, έχω περάσει πολλά στη ζωή μου».

Αναφερόμενος δε, στην κριτική που του ασκήθηκε σύμφωνα με την οποία «διασπάθισε χρήματα του ΔΗΠΕΘΕ της Πάτρας σε υπερπολυτελείς παραγωγές για να κάνει το κέφι του», όπως χαρακτηριστικά αναφέρθηκε στη συνέντευξη Τύπου.

Ο Κώστας Καζάκος απαντώντας στα παραπάνω διερωτήθηκε «Ήρθα στην Πάτρα για να κάνω καριέρα ή να φτιάξω βιογραφικό μετά από 64 χρόνια;» και ανέφερε ότι η παράσταση του Γαλιλαίου, ανέβηκε με στόχο να φέρει στο θέατρο κόσμο που δεν είχε επαφή, ενώ πρόσθεσε ότι την είχε ανεβάσει πριν από χρόνια στην Αθήνα.

Νωρίτερα, ο Κώστας Καζάκος είχε υπογραμμίσει πως πλέον υπάρχει διαφάνεια και ότι όλες οι αποφάσεις δημοσιεύονται στη «Διαύγεια».

«Όλα είναι σε κοινή θέα», ανέφερε χαρακτηριστικά ενώ, επί της ουσίας απέδωσε τις επιθέσεις που δέχθηκε και στο γεγονός της πολιτικής τοποθέτησης, τόσο του ίδιου, όσο και της δημοτικής Αρχής Πελετίδη, που πρόσκειται στο ΚΚΕ. «Βαραίνει και το πολιτικό στοιχείο» σημείωσε χαρακτηριστικά.

Ο πρώην καλλιτεχνικός διευθυντής του ΔΗΠΕΘΕ αναφερόμενος στο έργο του, τόνισε αρκετές φορές τη συλλογική προσπάθεια που υπήρξε από όλους τους εμπλεκόμενους και τόνισε ότι ο στόχος, τόσο της δημοτικής Αρχής, όσο και του ίδιου ήταν να αρθεί ο αποκλεισμός του λαού από την Τέχνη.

Στόχος, που όπως ειπώθηκε στη συνέντευξη επιτεύχθηκε.

Κώστας Πελετίδης: Ευχαριστούμε Κώστα, ευχόμαστε να συνεχίσεις το έργο σου

Είχε προηγηθεί η τοποθέτηση του δημάρχου Πατρέων Κώστα Πελετίδη, ο οποίος μίλησε με θερμά λόγια για τον ηθοποιό. «Σήμερα δεν είναι μια καλή ημέρα γιατί πλέον και τυπικά δεν θα έχουμε τον Κώστα Καζάκο», σημείωσε χαρακτηριστικά ο δήμαρχος Πατρέων, ο οποίος σε άλλο σημείο της τοποθέτησής του ανέφερε πως «θα συνεχίσουμε όσο μπορούμε τη συνεργασία».

Ο Κώστας Πελετίδης, στάθηκε ιδιαίτερα στον τρόπο με τον οποίο ο Κώστας Καζάκος αντιμετώπισε τις επιθέσεις που δέχθηκε, τονίζοντας πως «δίδαξε με τη στάση του», ενώ απευθυνόμενος προς πρώην καλλιτεχνικό διευθυντή είπε: «Εκ μέρους των συνδημοτών μας, σε ευχαριστούμε για τα δυο γεμάτα χρόνια. Ευχόμαστε να συνεχίσεις το έργο σου».

Τη συνέντευξη άνοιξε ο πρόεδρος του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας Ανδρέας Τερζής, ο οποίος αναφέρθηκε στον απολογισμό των δράσεων του Θεάτρου, που είχε στόχο να ανοίξει το θέατρο προς το λαό. Στο πλαίσιο αυτό αναφέρθηκε στις δράσεις του Άρματος Θέσπιδος με τις παραστάσεις στις λαϊκές συνοικίες, το «Όπερα Στούντιο» και τις παραστάσεις στο θέατρο «Απόλλων» τις οποίες παρακολούθησε πλήθος κόσμου με συμβολικό εισιτήριο ή δωρεάν.

Πηγή
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!