tromaktiko: Πώς θα ασκηθείς ενώ δουλεύεις

Πέμπτη, 31 Αυγούστου 2017

Πώς θα ασκηθείς ενώ δουλεύεις



Μπορεί η «επιχείρηση fitness-υγεία-ευεξία» να ευημερεί (και) στην Ελλάδα –με νέα, εξελιγμένα γυμναστήρια εφοδιασμένα με κάθε λογής...
μηχανήματα προπόνησης σύγχρονης τεχνολογίας–, εσύ ωστόσο είσαι χαμένος στον κόσμο σου. Όντας υποχρεωμένος να βρίσκεσαι διαρκώς καθισμένος σε μια καρέκλα γραφείου –πάνω από το ένα τρίτο της ζωής σου, ακόμη και τα Σαββατοκύριακα–, μην περιμένεις να δεις και μεγάλη προκοπή στην υγεία, την ευεξία και τη φόρμα σου. Δεν έχεις χρόνο για γυμναστήριο; Ασκήσου στο γραφείο κερδίζοντας όλα τα οφέλη μιας high-tech προπόνησης και χωρίς να αποσπάσαι από την εργασία σου.

Στάση σώματος
Οι πόνοι στην πλάτη και η έλλειψη συγκέντρωσης ίσως οφείλονται στο λάθος τρόπο που στηρίζεις τη σπονδυλική σου στήλη. Μια σουηδική εταιρεία (Back App) δημιούργησε πρόσφατα μια κυλιόμενη και ταυτόχρονα περιστρεφόμενη καρέκλα γραφείου χωρίς πλάτη, η οποία σε υποχρεώνει να ασκείς ήπια πίεση σε όλους τους μυς του κορμού –εκτός από τη σπονδυλική στήλη– με σκοπό να ισορροπήσεις.

Ατμόσφαιρα
Προσεχώς θα δεις να κυκλοφορεί μια επιτραπέζια συσκευή ανανέωσης του αέρα εσωτερικού χώρου, την οποία χειρίζεται μέσω του smartphone με σκοπό να σου παρέχει όποτε και όσο θέλεις δροσερό, καθαρό, υγιεινό αεράκι ελέγχοντας μέσω ειδικού αισθητήρα την κατάσταση του περιβάλλοντος.

Ψυχική υγεία
Το άγχος είναι καταστροφικό όχι μόνο για τον εγκέφαλο, αλλά και για το σύνολο του νευρομυϊκού συστήματος οδηγώντας σε πόνους, κόπωση και έντονη αφυδάτωση. Αφού κάθεσαι που κάθεσαι μπροστά σε έναν υπολογιστή, πάρε μερικά online μαθήματα χαλάρωσης και χρηστικές κινήσεις διαλογισμού από μια καλή διαδικτυακή σχολή. Πληκτρολόγησε www.onlinemeditation.org.

Κινητικότητα
Σύμφωνα με δεκάδες μελέτες, το παρατεταμένο «καθισιό» μπορεί να προκαλέσει καρδιαγγειακά προβλήματα και χρόνιο μυϊκό άλγος. Σύμφωνα με τις επιστημονικές αναφορές, η πιο υγιής λύση είναι να μάθεις να εργάζεσαι όρθιος, με έναν τρόπο που θα χαρίσει στο σώμα τα ίδια οφέλη με μια ώρα τρέξιμο στο διάδρομο. Αυτός ο τρόπος ακούει στο όνομα TableAir και είναι ένα υψηλής τεχνολογίας τραπέζι εργασίας που ρυθμίζει αυτόματα το ύψος του ανάλογα με τις ανάγκες ή τις κινήσεις που κάνεις κάθε στιγμή.

Ενυδάτωση
Περισσότερο νερό, λιγότεροι καφέδες: αυτή είναι η θεμελιώδης συμβουλή για να μην αποχωρείς πλήρως αφυδατωμένος (άρα, σχεδόν άρρωστος) κάθε απόγευμα από το γραφείο. Η καλύτερη επιλογή σου για διαρκή μέτρηση των επιπέδων ενυδάτωσης του οργανισμού σου είναι το ηλεκτρονικό περικάρπιο LVL, μια φορητή συσκευή με ενσωματωμένο αισθητήρα επιπέδων νερού στο σώμα σου. Μόλις το δεις να κοκκινίζει, τρέχα στον ψύκτη.

Θρέψη
Το μεσημέρι, όταν η κοιλιά αρχίζει να γουργουρίζει, το πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι είναι να τηλεφωνήσεις στο ντελιβαράδικο. Κακή επιλογή: πολλές θερμίδες, αμφίβολη ποιότητα, περίσσιο λίπος, μπόλικες τοξίνες. Άκου μια καλύτερη επιλογή: ένα υποκατάστατο γεύματος σε μορφή ροφήματος σε βοηθά να χορτάσεις καλά και την ίδια στιγμή να χάσεις περιττά κιλά. Κατά γενικό κανόνα αυτά τα ροφήματα είναι πλούσια σε πρωτεΐνη σόγιας και γάλακτος οδηγώντας το σώμα σου να χτίζει μυς τις ώρες που κάθεσαι στην καρέκλα του γραφείου.
Πηγή

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!