tromaktiko: Η εξομολόγηση της Μαρίας Μπεκατώρου για την Υβόννη Μπόσνιακ [video]

Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου 2017

Η εξομολόγηση της Μαρίας Μπεκατώρου για την Υβόννη Μπόσνιακ [video]



Ξέραμε πως Μαρία Μπεκατώρου και Υβόννη Μπόσνιακ είναι δύο γυναίκες που κάνουν παρέα και τα πηγαίνουν πολύ. Το δέσιμο τους είναι όμως...
πολύ ισχυρότερο, όπως αποκάλυψε η παρουσιάστρια στο Πρωινό.

''Έχω πολύ λίγες φίλες από τον χώρο της δουλειάς, δεν κρατάω φιλίες. Δεν έχω μαλώσει με κανέναν, αλλά δεν έχω και πολλές φιλίες. Έχω πολλές ωραίες σχέσεις''.

Η Φαίη Σκορδά την ρωτά για την Υβόννη κι ενώ απαντά δακρύζει καθώς μία πολύ στενή φίλη της έφυγε πρόσφατα από τη ζωή. ''Με την Υβόννη έχουμε περάσει σε άλλο επίπεδο σχέσης. Εγώ πραγματικές φίλες καρδιάς έχω την Ιφιγένεια που είμαστε χρόνια μαζί και μία φίλη μου που την έχασα πρόσφατα. Ήταν αδερφική μου φίλη και κουμπάρα μου.''

''Η Υβόννη είναι αδερφή μου πια, δεν είναι φίλη μου. Είναι οικογένειά μου. Δεν την ξεχωρίζω από αδερφή μου.''

Πηγή
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!