τηλεθέασης. Ακόμα και σήμερα, όταν προβάλλεται σε επανάληψη, καταφέρνει να στέκεται αξιοπρεπώς, απέναντι από ζωντανά τηλεοπτικά προγράμματα. Η ιστορία ολοκληρώθηκε με δύο τηλεοπτικές σεζόν, ενώ δημοσιεύματα της εποχής ανέφεραν την προβολή ενός τρίτου, όμως δεν πήρε τελικά το «πράσινο» φως.
Ο σεναριογράφος της σειράς, Αλέξανδρος Ρήγας, δίνοντας συνέντευξη στο περιοδικό, DownTown, αποκαλύπτει 18 χρόνια μετά, τον λόγο που ενώ η σειρά μονοπώλησε το ενδιαφέρον, δεν συνεχίστηκε για τρίτη τηλεοπτική σεζόν. «Δεν πήγαμε τρίτη σεζόν, αρά το γεγονός ότι είχαμε αρχίσει τις προετοιμασίες. Είχαμε νοικιάσει ένα σπίτι στη Μάνη με τον Δημήτρη για να γράψουμε τα τελευταία δώδεκα επεισόδια. Ξεκινήσαμε να γράφουμε, κάναμε και μια συνάντηση με την Εβελίνα, η οποία όμως είχε κλείσει ένα δύσκολο και απαιτητικό θεατρικό έργο. Εκεί κάπου συνειδητοποιήσαμε ότι κατά κάποιον τρόπο δεν θα έπρεπε να γίνει. Στενοχωρηθήκαμε, υπήρξαν κάποιες εντάσεις, τελικά, τα πρώτα έξι επεισόδια υπάρχουν πλέον σε κάποιο συνρτάρι και μετά τα υπόλοιπα είναι ιστορία» ανέφερε χαρακτηριστικά ο ίδιος.
Παράλληλα ο Αλέξανδρος εξιστορεί το τι θα βλέπαμε εάν η σειρά συνεχιζόταν και πως θα εξελισσόταν ο τηλεοπτικός «έρωτας» της Εβελίνας Παπούλια και του Νίκου Σεργιανόπουλου. «Το πρώτο επεισόδιο του τρίτου κύκλου ήταν πολύ σκοτεινό και πικρό. Οι μόνες κωμικές νότες ήταν από την Ντένη και τη Φλώρα, που στο σενάριο συγκατοικούσαν πια και είχαν αναλάβει το μεγάλωμα των παιδιών. Όλα εξελίσσονται τρία χρόνια μετά. Εκείνος μετακομίζει στο Λονδίνο, εκείνη μεγαλώνει τα δίδυμα. Οπότε η κωμωδία είχε να κάνει με το μεγάλωμα των μωρών. Όλο το υπόλοιπο ήταν σκοτεινό. Η Μαρίνα πλέον έχει αφήσει το πρωινό και κάνει talk show. Εκείνος αποφασίζει να ανεβάσει την Αντιγόνη, κάνει οντισιόν και βλέπει απανωτά flashbacks με τη Μαρίνα. Ένας φίλος του προτείνει να ρίξει την τελευταία του ζαριά. Πηγαίνει στην Αθήνα, έχει επαφή με τα παιδιά και στο τέλος η Μαρίνα λέει το «Ναι» να δουλέψουν μαζί, αφήνοντας τους θεατές να καταλάβουν ότι θα είναι μαζί» δήλωσε ο γνωστό σεναριογράφος.
Πηγή