Μέχρι την άνοιξη, σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών, Χρήστο Σπίρτζη, ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών θα είναι σε θέση να αναδιατάξει τον χάρτη των δρομολογίων...
και να ανταμείψει τους πολίτες με καλύτερες συγκοινωνίες και φθηνότερα εισιτήρια
Την αθέατη όψη του ηλεκτρονικού εισιτηρίου πίσω από τις ουρές και την ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού θα επιχειρήσει να αποκαλύψει ο ΟΑΣΑ τους επόμενους μήνες.
Μέχρι την άνοιξη, σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών, Χρήστο Σπίρτζη, ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών θα είναι σε θέση να αναδιατάξει τον χάρτη των δρομολογίων και να ανταμείψει τους πολίτες με καλύτερες συγκοινωνίες και φθηνότερα εισιτήρια.
«Δεν είναι δίκαιο να πληρώνει το ίδιο κάποιος που ταξιδεύει από τη μια άκρη ως την άλλη της Αττικής με έναν άλλο που χρησιμοποιεί τις συγκοινωνίες για μερικές στάσεις. Θα έχουμε μειώσεις για μικρές αποστάσεις», ανέφερε σε συνέντευξή του ο κ. Σπίρτζης.
Κατά πληροφορίες, ο ΟΑΣΑ έχει εξετάσει διάφορα σενάρια για την επόμενη μέρα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, τα οποία προβλέπουν για τις μικρές διαδρομές ακόμη και εισιτήρια κάτω του 1 ευρώ αλλά και αυξήσεις σε άλλες, υιοθετώντας το λεγόμενο ζωνικό σύστημα στις συγκοινωνίες. Η κυβέρνηση και ο Οργανισμός θα αντλήσουν πολύτιμα στοιχεία από την επεξεργασία των δεδομένων του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, που θα τους επιτρέψουν την αναδιάρθρωση των συγκοινωνιών, ύστερα από 25 χρόνια. Ο κ. Σπίρτζης υποστηρίζει ότι με όπλο το ηλεκτρονικό εισιτήριο αλλά και την ανανέωση του στόλου με την σχεδιαζόμενη αγορά νέων λεωφορείων τους επόμενους μήνες, που θα είναι μικρά για να συνδέουν τις γειτονιές με τους σταθμούς του μετρό, το πρόσωπο των ΜΜΜ δεν θα αργήσει να αλλάξει. «Το σπουδαιότερο όμως είναι ότι θα μπορούμε να ασκήσουμε κοινωνική πολιτική και για άλλες ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού, όπως οι χαμηλόμισθοι και οι νέοι. Η τεχνολογία δίνει τη δυνατότητα για τέτοια μέτρα. Θα έχουμε και αυξήσεις για τα νέα, πιο γρήγορα, μέσα που θα θέσουμε σε λειτουργία» σημείωσε ο υπουργός.
και να ανταμείψει τους πολίτες με καλύτερες συγκοινωνίες και φθηνότερα εισιτήρια
Την αθέατη όψη του ηλεκτρονικού εισιτηρίου πίσω από τις ουρές και την ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού θα επιχειρήσει να αποκαλύψει ο ΟΑΣΑ τους επόμενους μήνες.
Μέχρι την άνοιξη, σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών, Χρήστο Σπίρτζη, ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών θα είναι σε θέση να αναδιατάξει τον χάρτη των δρομολογίων και να ανταμείψει τους πολίτες με καλύτερες συγκοινωνίες και φθηνότερα εισιτήρια.
«Δεν είναι δίκαιο να πληρώνει το ίδιο κάποιος που ταξιδεύει από τη μια άκρη ως την άλλη της Αττικής με έναν άλλο που χρησιμοποιεί τις συγκοινωνίες για μερικές στάσεις. Θα έχουμε μειώσεις για μικρές αποστάσεις», ανέφερε σε συνέντευξή του ο κ. Σπίρτζης.
Κατά πληροφορίες, ο ΟΑΣΑ έχει εξετάσει διάφορα σενάρια για την επόμενη μέρα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, τα οποία προβλέπουν για τις μικρές διαδρομές ακόμη και εισιτήρια κάτω του 1 ευρώ αλλά και αυξήσεις σε άλλες, υιοθετώντας το λεγόμενο ζωνικό σύστημα στις συγκοινωνίες. Η κυβέρνηση και ο Οργανισμός θα αντλήσουν πολύτιμα στοιχεία από την επεξεργασία των δεδομένων του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, που θα τους επιτρέψουν την αναδιάρθρωση των συγκοινωνιών, ύστερα από 25 χρόνια. Ο κ. Σπίρτζης υποστηρίζει ότι με όπλο το ηλεκτρονικό εισιτήριο αλλά και την ανανέωση του στόλου με την σχεδιαζόμενη αγορά νέων λεωφορείων τους επόμενους μήνες, που θα είναι μικρά για να συνδέουν τις γειτονιές με τους σταθμούς του μετρό, το πρόσωπο των ΜΜΜ δεν θα αργήσει να αλλάξει. «Το σπουδαιότερο όμως είναι ότι θα μπορούμε να ασκήσουμε κοινωνική πολιτική και για άλλες ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού, όπως οι χαμηλόμισθοι και οι νέοι. Η τεχνολογία δίνει τη δυνατότητα για τέτοια μέτρα. Θα έχουμε και αυξήσεις για τα νέα, πιο γρήγορα, μέσα που θα θέσουμε σε λειτουργία» σημείωσε ο υπουργός.