Ένα λεωφορείο χωρίς οδηγό, που μετέφερε αρκετούς επιβάτες, τράκαρε την πρώτη κιόλας μέρα της λειτουργίας...
του μ’ ένα φορτηγάκι που κινείτο με χαμηλή ταχύτητα σε δρόμο του Λας Βέγκας.
Ευτυχώς δεν τραυματίστηκε κανείς στο τροχαίο, για το οποίο, σύμφωνα με τις δημοτικές αρχές ευθύνεται ο οδηγός του μικρού φορτηγού, ο οποίος μάλιστα έλαβε και κλήση από την αστυνομία.
Το συγκεκριμένο λεωφορείο είναι το πρώτο του είδους του που χρησιμοποιείται στους δρόμους της Αμερικής. Οι αισθητήρες του εντόπισαν το φορτηγό και το λεωφορείο σταμάτησε κανονικά. «Δυστυχώς, όμως δεν σταμάτησε το φορτηγάκι με αποτέλεσμα να χτυπήσει στο μπροστινό αριστερό φτερό το λεωφορείο», είπε εκπρόσωπος του Δήμου τονίζοντας ότι αν διέθετε και το φορτηγό παρόμοιους αισθητήρες το ατύχημα θα είχε αποφευχθεί.
Το λεωφορείο μεταφέρει έως και 15 επιβάτες και αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 45 χλμ/ώρα να και συνήθως κινείται με 25χλμ/ώρα. Χρησιμοποιεί ένα σύστημα που ανέπτυξε η γαλλική εταιρεία Navya, η οποία δοκιμάζει την τεχνολογία της και στο Λονδίνο.
Οχήματα χωρίς οδηγό έχουν ξανατρακάρει στο παρελθόν, αλλά σε όλες σχεδόν τις περιπτώσεις τα ατυχήματα οφείλονταν σε ανθρώπινο λάθος.
Ειδικοί επιμένουν ότι η τεχνολογία των οχημάτων χωρίς οδηγούς μπορεί να κάνει ασφαλέστερους τους δρόμους και να σώσει ανθρώπινες ζωές.
του μ’ ένα φορτηγάκι που κινείτο με χαμηλή ταχύτητα σε δρόμο του Λας Βέγκας.
Ευτυχώς δεν τραυματίστηκε κανείς στο τροχαίο, για το οποίο, σύμφωνα με τις δημοτικές αρχές ευθύνεται ο οδηγός του μικρού φορτηγού, ο οποίος μάλιστα έλαβε και κλήση από την αστυνομία.
Το συγκεκριμένο λεωφορείο είναι το πρώτο του είδους του που χρησιμοποιείται στους δρόμους της Αμερικής. Οι αισθητήρες του εντόπισαν το φορτηγό και το λεωφορείο σταμάτησε κανονικά. «Δυστυχώς, όμως δεν σταμάτησε το φορτηγάκι με αποτέλεσμα να χτυπήσει στο μπροστινό αριστερό φτερό το λεωφορείο», είπε εκπρόσωπος του Δήμου τονίζοντας ότι αν διέθετε και το φορτηγό παρόμοιους αισθητήρες το ατύχημα θα είχε αποφευχθεί.
Το λεωφορείο μεταφέρει έως και 15 επιβάτες και αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 45 χλμ/ώρα να και συνήθως κινείται με 25χλμ/ώρα. Χρησιμοποιεί ένα σύστημα που ανέπτυξε η γαλλική εταιρεία Navya, η οποία δοκιμάζει την τεχνολογία της και στο Λονδίνο.
Οχήματα χωρίς οδηγό έχουν ξανατρακάρει στο παρελθόν, αλλά σε όλες σχεδόν τις περιπτώσεις τα ατυχήματα οφείλονταν σε ανθρώπινο λάθος.
Ειδικοί επιμένουν ότι η τεχνολογία των οχημάτων χωρίς οδηγούς μπορεί να κάνει ασφαλέστερους τους δρόμους και να σώσει ανθρώπινες ζωές.